BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv en central del af Færdselsstyrelsens kørekortorganisation i tæt samarbejde med teamlederkollegaer og kontorchef
Hos Færdselsstyrelsen er vi på udkig efter en teamleder til vores prøvesagkyndige team i Nordjylland, der kan løfte den ledelsesmæssige opgave i teamet.
Om stillingen
Du får en vigtig rolle som daglig personaleleder og faglig sparringspartner for engagerede prøvesagkyndige, hvis kerneopgave er at afholde teoretiske- og praktiske køreprøver.
Du bliver leder for en gruppe selvstændige medarbejdere i et geografisk område, og dine medarbejdere er ”på vejen” det meste af dagen. Du skal derfor også kunne lede på distancen.
Du har ansvaret for at sikre planlægning og opgavefordeling i dit team. Dette sker i tæt samarbejde med planlægningsenheden, som geografisk er placeret i Kolding.
Det er samtidig vigtigt, at du kan lede på tværs og at du er proaktiv og konstruktiv i forhold til at vi kommer i mål med at løse kerneopgaven i hele landet. Du vil derfor få et tæt samarbejde med de ti andre teamledere inden for området. Vi skal lære af- og hjælpe hinanden.
Sammen med kontorchefen og dine teamlederkolleger skal du være med til at sikre den faglige linje, kvalitet og udvikling.
Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke væsentlig, men det er helt afgørende, at du som teamleder forstår at sætte dig ind i kerneopgaven og i vores samarbejdspartneres behov.
Vi ser i øvrigt gerne, at du
- har erfaring med personale- og driftsledelse
- kan skabe tillid og sammenhold
- kan opbygge og forstår relationers betydning i ledelse
- kan lede på distance
- har indsigt i de ledelsesmæssige vilkår i en stor, kompleks organisation
- er dygtig til at kommunikere både i tale og på skrift
- motiveres af at spille hinanden gode
- mestrer kunsten at sætte retning og afstemme
I Nordjylland består teamet af ca. 20 prøvesagkyndige fordelt på otte lokationer. Du skal således regne med at fordele din tid mellem flere lokationer.
Om Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen er en styrelse under Transportministeriet. Vi er cirka 600 medarbejdere, som hver dag arbejder for at skabe de bedste rammer for sikker og bæredygtig færdsel på vejene.
Vi står stærkt på værdier som fællesskab, handlekraft, læring og meningsskabelse. Vi tager ansvar for at spille hinanden gode og forpligter os på fællesskabet. Vi ved, at vi sammen skaber de bedste løsninger.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast stilling på fuld tid, og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.
Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos kontorchef Ove Rasmussen. Send en sms på 4187 1790, så ringer Ove tilbage.
Ansøgning
Send ansøgning sammen med cv og anden relevant dokumentation senest den 19. november 2024.
Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 48.
Samtalerne afholdes i Kolding.
Mellem de to samtalerunder gennemfører vi et testforløb, og vi indhenter referencer efter aftale med kandidaterne. Testforløbet foregår digitalt med tilbagemelding via TEAMS.
Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge. I ansættelsesforløbet indhenter vi desuden straffeattest og referencer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Færdselsstyrelsen Aalborg, Sofievej , 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147232