Økonomi- og administrationschef til familieejet virksomhed i Himmerland

dato

Til en sund familieejet virksomhed i Himmerland søges en Økonomi og Administrationschef, der kan bidrage til videreudvikling af økonomifunktionen og virksomhedens daglige drift.

Du refererer direkte til virksomhedens Direktør, og bliver Direktørens vigtige ”Wingmann”. Du får en hverdag med spændende- og komplekse opgaver samt en bred kontaktflade i hele virksomheden. Du bliver en naturlig del af virksomhedens ledergruppe.

Om jobbet
Du får et selvstændigt ansvar og stor mulighed for at præge rollen. Du skal have en god forståelse for virksomhedens forretningsmodel, arbejdsprocesser og være det naturlige ”Point of Contact”, når det gælder virksomhedens økonomi og administrative funktioner.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder bliver derudover bl.a.

  • Ansvarlig for virksomhedens administrative funktioner og arbejdsgange.
  • Ansvarlig for økonomiafdelingens daglige driftsopgaver.
  • Medansvar for HR, herunder APV og arbejdsmiljø.
  • Budgettering, forecast og budgetopfølgning.
  • Likviditetsstyring og optimering.
  • Månedsrapportering.
  • Udarbejdelse af årsregnskaber.

Kvalifikationer

Du har min. 3-5 års erfaring fra en lignende stilling og en relevant uddannelse. Du har indgående kendskab til gældende regler inden for økonomi, og har du kendskab til ESG rapporteringer, er det en fordel, men ikke et krav.

De vigtigste personlige kvalifikationer for at få succes er bl.a.:

  • Du besidder gode analytiske og administrative evner
  • Du mestrer at kommunikere på flere niveauer, og er god til at skabe relationer/samarbejde på tværs af organisationen
  • Du er proaktiv i din opgaveløsning, og besidder et godt ”drive”
  • Du evner at ”sadle om”, hvis en given situation kræver det, og sætter en ære i at klare diverse udfordringer din arbejdsdag kan bringe
  • Du er en selvstændig person, der hviler i dig selv- og tror på, at succes er noget, man skaber sammen

Du tilbydes

Du tilbydes en meningsfuld og udfordrende stilling- og ikke mindst muligheden for at gøre en stor forskel i virksomheden. Kulturen i virksomheden er præget af højt engagement, et stærkt fællesskab og en uformel omgangstone.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Intelligent Advice, Skibsbyggerivej 5, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/9d5a7f73-e559-4dd6-9f50-4ae775e1e68a

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet