Vil du være med til at gøre hverdagen lettere for tusindvis af passagerer – og samtidig lede et team med fokus på god service og høj faglighed?
Har du blik for både mennesker og mobilitet, så er det måske dig, vi søger som supervisor for vores salgs- og servicecenter i Nordjyllands Trafikselskab (NT). Vi søger en resultatorienteret leder, der vil gøre en forskel. Som supervisor for vores salgs- og servicecenter vil du få det faglige og ledelsesmæssige ansvar for 20 medarbejdere.
Synlig og troværdig leder, som skaber resultater gennem samarbejde
Du er en synlig og troværdig leder, som på respektfuld vis formår at være tydelig i forventninger, retning og mål, så forandringer bliver implementeret i daglig praksis.
Nogle af dine kendetegn er, at du er proaktiv og sikrer, at der er sammenhæng mellem opgaverne ved at være opsøgende og sikre vidensdeling. Du styrer opgaverne sikkert i mål og opnår gode resultater gennem godt samarbejde. Det falder dig naturligt at arbejde selvstændigt og du har høje forventninger til dig selv og din rolle samtidig med at du formår at motivere andre. Din innovative tilgang til dit arbejde afspejler din evne og lyst til at udfordre plejer.
Du har et grundigt kendskab til arbejdet med kundeservice, og du er klar på at skulle indgå i en vagtplan sammen med 4 andre supervisorer - vi har åbent 365 dage om året.
Du går forrest og gør en forskel
Hos Nordjyllands Trafikselskab arbejder vi hver dag for at levere effektiv, pålidelig og bæredygtig kollektiv transport til vores kunder. Vi er et hold af engagerede medarbejdere, der brænder for at sikre, at passagererne får en god oplevelse – uanset om de rejser dagligt eller en enkelt gang imellem.
Som supervisor i vores salgs- og servicecenter bliver du en nøglespiller i at sikre, at vores kundeservice holder et højt niveau, og at både medarbejdere og passagerer føler sig trygge, hørt og godt behandlet. Du vil indgå i et fagligt stærkt miljø med højt engagement og god sparring, hvor du har mulighed for at sætte dit præg på en vigtig samfundsopgave.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- Daglig ledelse og udvikling af teamet
- Sikre professionel og korrekt håndtering af kundehenvendelser på tværs af kanaler (telefon, mail, personlige henvendelser på vores salgssted)
- Løbende forbedring af arbejdsgange og kundeoplevelser
- Tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere
Vi forestiller os, at du har:
- Erfaring med ledelse – gerne fra en kundeservicefunktion eller fra transport-/servicebranchen
- Et naturligt overblik og evnen til at bevare roen, når der er travlt
- En løsningsorienteret tilgang og lyst til at skabe forbedringer
- Gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt
- Erfaren IT bruger og nysgerrig på nye teknologier
- Flair for samarbejde på tværs af organisationen
Ansøgning mv.
Stillingen er på 37 timer pr. uge med tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesforhold ift. gældende overenskomst med KL med mulighed for forhandling.
Upload din ansøgning med relevante bilag på www.ntrejse.dk/om-nt/ledige-stillinger snarest muligt og senest den 9. maj 2025. Vi afholder samtaler løbende.
Vil du gerne vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Kirsten Tsatiris på tlf. 4150 7071 eller skriv til kst@NTmail.dk.
Om NT
Vi er et selskab i udvikling med ambitionen om at blive Danmarks bedste mobilitetsselskab. Vi arbejder målrettet på at gøre nordjyderne mere mobile ved at tilbyde en bred vifte af transportformer.
Udover de traditionelle transportformer som bus og tog, tilbyder vi Plustur, samkørsel, Flextur mv. Det gør vi, fordi vi er drevet af vores kunders behov og ønsker til transport, og fordi vi gerne vil bidrage til et grønnere Nordjylland.
Læs meget mere på www.ntrejse.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Nordjyllands Trafikselskab, John F. Kennedys Plads, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/28ea83a5-d9f1-4691-9455-89f523026f06