MØD KATJA HAMMEKEN GRIBBY

Katja Hammeken Gribby: Aalborg er bare bedst

Portrætfoto af Katja Hammeken Gribby

Hvad er det bedste ved at bo i Aalborg - med dine ord?

“Man er tæt på alt både shopping og naturen. Aalborg er bare bedst.”

Hvis du skulle anbefale ét sted i Aalborg til en ven, hvad skulle det være - og hvorfor?

“Byhave Karolinelund der har jeg en have midt i Storbyen simpelthen pragtfuldt. Det er mit fristed.”

Hvad siger folk typisk er kendetegnende ved dig som person?

“En glad og smilende person som altid er klar til at hjælpe.”

Hvad gør dig altid i godt humør i hverdagen?

“Mine 4 unge mennesker og 4 svigerbørn, 2 hunde børnebørn og 1 kat barnebarn, min mor og papfar, min Karolinelund Byhave og Michael Learns To Rock de er mit livsmedicin❤️🙏”

Hvem i Aalborg vil du gerne sige tak til - og for hvad?

“Vil gerne sige tak til Hjertecafeen i Aalborg og alle de skønne mennesker dernede og specielt af HJERTET TAK til Henning og Grethe som driver Hjertecafeen i Aalborg, I gør en forskel for os hjertepatienter❤️”