Bliv merchandiseansvarlig hos Aalborg Håndbold: Skab unikke fanoplevelser og styrk online salg

dato

Er du passioneret omkring sport og har du erfaring inden for branchen? Brænder du for at skabe unikke oplevelser for fans og kunder, og har du en naturlig evne til at arbejde både selvstændigt og i teams? Så er det måske dig, vi søger!

På vegne af Aalborg Håndbold søger Career | a JKS company en merchandiseansvarlig med en stærk forståelse for online salg og kampagneplanlægning.

Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver
Som merchandiseansvarlig får du ansvaret for at udvikle og drive merchandiseforretningen, både online og fysisk på kampdage, samt ved diverse events. Du vil arbejde tæt sammen med marketing- og eventafdelingen for at skabe de bedste oplevelser for både fans og kunder. Du vil træde ind i en nøglerolle, hvor du vil have stor indflydelse på salgsstrategier, indkøb, prissætning og kampagneplanlægning.

Du skal kunne forstå de passionerede fans og finde kreative løsninger, der appellerer til både deres følelsesmæssige og funktionelle behov. Du vil, baseret på analyse af salgstal og kundeadfærd, tilpasse og optimere salgsstrategier på tværs af de forskellige segmenter i fanbasen.

Din ekspertise og personlighed
Vi søger dig, der har erfaring fra sportsbranchen, gerne med merchandise. Du er erfaren inden for online salg/webshops og har erfaring fra retail, eks. fra en sportsbutik, tøjbutik eller lignende. Derudover, har du solid erfaring med indkøb, prissætning og kampagneplanlægning.

Du kan se dig selv i følgende:

  • Du er en ambitiøs selvstarter med stort drive og en naturlig forkærlighed for sport
  • Du er fremadskuende og på forkant, altid klar til at tilpasse sig nye trends og behov
  • Du kan indgå som en del af et velfungerende team, men også arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver
  • Du har gode kommunikationsevner og kan formidle værdi og engagement både personligt og gennem digitale kanaler
  • Du er venlig, imødekommende og fokuseret på at skabe en positiv oplevelse for kunden
  • Du har evnen til at forhandle med leverandører og kunder, og du udviser godt købmandskab
  • Du er analytisk stærk og kan analysere salgstal og kundeadfærd for at optimere salgsstrategier
  • Du er kreativ og kan tænke innovativt om promovering af produkter, f.eks. i forbindelse med kampagner eller events ved kampe
  • Du er fleksibel og i stand til at tilpasse dig forskellige situationer, f.eks. ved at håndtere pres i travle perioder eller tage ekstra vagter ved store events.
  • Du kan afstemme kassen og følge op på henvendelser fra kunder og fans

Bliv en del af teamet hos Aalborg Håndbold
Hos Aalborg Håndbold tilbydes du:

  • Et job, hvor du kan gøre en forskel og få lov at vise din passion for sport og salg hver dag
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor kreativitet, strategi og samarbejde går hånd i hånd
  • Muligheden for at arbejde med et brand, der er tæt på både sportsverdenen og fansenes hjerter
  • En spændende og varieret hverdag, hvor der både er plads til selvstændighed og samarbejde i et tæt team
  • Gode kolleger der arbejder i et uformelt, men passioneret miljø

Vi glæder os til at høre fra dig!
Rekrutteringsprocessen varetages af Career, og vi håber, at stillingen har fanget din interesse. Da stillingen vil blive besat, når den rette kandidat er fundet, opfordrer vi dig til at sende dit CV og din ansøgning allerede i dag.

Hvis du har spørgsmål, som ikke fremgår af stillingsopslaget, er du altid velkommen til at kontakte chefkonsulent, Kjeld Nedergaard, på tlf. 2962 6811.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger og CV'er via e-mail.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Career, Sintrupvej, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157856

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet