Bliv lønspecialist hos Nordværk med ansvar for udvikling og drift af lønområdet for 600 medarbejdere

dato

Har du erfaring med lønadministration og en skarp sans for detaljer? Trives du i en rolle, hvor struktur, deadlines og præcision er i fokus? Så er du måske vores nye lønspecialist!

Vi glæder os til at tage imod dig, og til at du bliver en del af vores i forvejen kompetente team.



Om stillingen

Som lønspecialist hos Nordværk får du en central rolle i håndteringen og udviklingen af vores lønprocesser. Du bliver en vigtig sparringspartner for ledere og medarbejdere og får ansvar for både drift og udvikling af lønområdet samt ansvar for løn til ca. 600 medarbejdere.

Vi er optaget af at tiltrække, udvikle og fastholde talentfulde mennesker, der skaber et miljø, hvor alle bliver værdsat og respekteret.



Dine primære opgaver bliver at:

  • Vedligeholde data i vores lønsystem SD, herunder organisationsplaner, lønændringer, tillæg, oprettelser og fratrædelser
  • Administrere vagtplaner og tidsregistreringer
  • Månedlige manuelle tilretninger af lønnen
  • Håndtere fleksjobmedarbejdere og sikre korrekt lønadministration
  • Udarbejde og opdatere procedurebeskrivelser for lønområdet
  • Besvare henvendelser fra medarbejdere om lønrelaterede spørgsmål
  • Undervise ledere og medarbejdere i lønsystemet
  • Holde sig opdateret på gældende offentlige overenskomster
  • Sikre efterlevelse af GDPR i lønprocesserne
  • Bidrage til udviklingsprojekter, fx implementering af nye vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystemer


Om dig:

Vi forestiller os, at du er let omgængelig, har en god portion humor og en relevant administrativ uddannelse. Du har erfaring med administrativt arbejde og lønadministration. Har du kendskab til offentlige overenskomster og Silkeborg Data er det en fordel, men ikke et krav.

På arbejde er du struktureret, har sans for detaljer og trives med rutineopgaver. Samtidig er du serviceminded, imødekommende og god til at kommunikere med både ledere og medarbejdere.
En planlagt dag kan hurtigt ændre sig med uforudsete opgaver, hvorfor du også skal være fleksibel af person. Af sind er du nysgerrig og klar til at bidrage med din faglighed i lønprojekter.

Du skal have kørekort og kan fragte dig selv til vores andre lokationer, da stillingen vil kræve at du skal kunne arbejde fra vores andre kontorer.


Vi tilbyder

Hos Nordværk får du en spændende stilling i en uformel virksomhed, hvor samarbejde og udvikling er i fokus. Du kan se frem til en alsidig hverdag med både driftsopgaver og mulighed for at præge lønområdets udvikling. Vi prioriterer trivsel og samarbejde i gode fysiske arbejdsforhold og sikrer en god onboarding med et grundigt introforløb, så du hurtigt føler dig hjemme. Derudover bliver du en del af et stærkt fagligt miljø med dygtige kollegaer, sparring, fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde.

Hos Nordværk arbejder vi ud fra værdierne ordentlighed, samarbejde, faglighed og bæredygtighed. De afspejler sig i hverdagen, og vi lægger vægt på, at du har lyst til at efterleve dem i praksis.



Løn og ansættelsesforhold

  • Forventet opstart: 1. december 2025
  • Arbejdstid: 37 timer ugentligt
  • Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst
  • Arbejdssted: Troensevej 2, 9220 Aalborg Øst.
Interesseret?

Ansøgningsfristen er 14. oktober 2025.

Vi forventer at afholde første runde af samtaler onsdag d. 22. oktober 2025 og anden runde tirsdag d. 28. oktober 2025. Kandidater til anden samtale skal besvare en personprofilanalyse.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder, Mette Villadsen på telefon 2520 4956 eller mail mvi@nordvaerk.dk

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.



Om Nordværk

Nordværk er Danmarks tredje største affaldsselskab, som beskæftiger ca. 600 medarbejdere. I et stærkt fællesskab bidrager vi til den grønne omstilling med fokus på klima og miljø til gavn for ejerkommuner, borgere og virksomheder i Nordjylland. Nordværk servicerer 400.000 borgere i det nordjyske og er ansvarlig for affaldsindsamlingen og driften af genbrugspladserne i Hjørring Kommune, Aalborg Kommune, Brønderslev Kommune, Rebild Kommune og Jammerbugt Kommune. Vi leverer tryghed og sikkerhed i opgaveløsningen med stort fokus på den økonomiske, den miljømæssige og den sociale bundlinje. Vi prioriterer og deltager aktivt i lokale løsninger og skaber resultater med blik for hele Nordjylland – og den øvrige omverden. Med et stærkt fokus på vores fælles fremtid vil vi være klimaneutrale og pionerer i den grønne omstilling. Læs mere på https://nordvaerk.dk/om-nordvaerk/

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Nordværk I/S, Aalborg, Troensevej , 9220 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-10-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4d6c9c2b-0b1c-4d6e-9a0b-57c3ad4a54c0

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet