BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi mangler dig, der har lyst til at arbejde med rengørings- og serviceopgaver i regionen. Du bliver en uundværlig del af hverdagens logistik, hvor du gør en forskel for dine mange kolleger og brugere af Regionshuset.
Du har et stort servicegen, professionalisme er dit varemærke, og så er du en super god kollega, der tager ansvar for et godt og humørfyldt arbejdsmiljø. Til gengæld kan vi tilbyde dig et spændende job med mening, gode muligheder for udvikling, og en ledelse der er tæt på og lytter. Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi et stort fællesskab på en stor arbejdsplads med mange fantastiske kolleger.
Dine opgaver
Som rengøringstekniker i Regionshuset, vil du sammen med dine kolleger stå for rengøring af kontorer, møderum og fællesarealer. Huset er daglig arbejdsplads for konsulenter inden for ledelse, forbedring og kvalitetsudvikling, arbejdsmiljø, kommunikation mm. og desuden bruges husets mødelokaler af interne og eksterne gæster samt Regionsrådet. Du vil i dit arbejde møde mange på din vej og det er vigtigt for os, at du møder dem alle med et smil, ordentlighed og professionalisme.
Mødetider
- Man-torsdag: kl. 05.30-13.30
- Fredag: kl. 05.30-13.00
Stillingen er på gennemsnitligt 37 t/ugen
Når du starter hos os
Når du starter hos os, får du et grundigt opstartsforløb, hvor du oplæres i rengøringsmetoden, som vi anvender i vores afdeling (Insta800). Du bliver koblet sammen med en kollega, som kender til Regionshuset, og som kan introducere dig til både opgaverne og dine øvrige kolleger. I får et par følvagter sammen, hvor du får mulighed for at se flowet i hverdagen og kan spørge om stort og småt, så du får en god opstart i jobbet.
Vi efteruddanner løbende vores medarbejdere som rengøringsteknikere ved AMU Nordjylland. Da man opnår merit for erfaring gennem sin ansættelse i Service & Rengøring, vil uddannelsen typisk vare 11 uger for vores medarbejdere.
Læs mere om uddannelsen.
Om dig
- Du har erfaring fra service- og/eller rengøringsbranchen og har stærke kompetencer inden for eks. rengøring, madhåndtering og serviceopgaver.
- Gode danskkompetencer er påkrævet, da det er nødvendigt for samarbejdet med dit team, øvrige faggrupper, kontakt med patienter og pårørende. Alle arbejdsplaner, hygiejneinstrukser og uddannelsen som rengøringstekniker er også på dansk.
- Du kan anvende IT-systemer, og du skal tjekke din arbejdsmail minimum én gang om ugen.
- Vi er synlige i hverdagen, og vi udfører ofte vores arbejde mens brugere og gæster er til stede. Det kræver situationsfornemmelse og at du kan tilpasse dig samarbejdsrelationer.
- Du spotter af dig selv de steder, hvor vi kan blive endnu bedre – og siger det højt.
- Du har en fleksibel indstilling. Arbejdsdagen udfolder sig tit anderledes, end du havde tænkt, da du mødte ind.
- Du er god til at samarbejde i et team, forstår at tage ansvar for både egne og for teamets opgaver, ligesom du koordinerer opgaverne med dine kolleger.
Vi tilbyder
Du bliver en del af en afdeling, hvor vi sætter barren højt for rengørings- og servicefaget. Du gør en forskel hver eneste dag for vores kunder og du er aldrig alene. Vi har et godt fællesskab med en uhøjtidelig omgangstone, hvor der er plads til alle. Du bliver en del af en afdeling, hvor vi lytter til vores medarbejdere, og vi holder tavlemøder, hvor alle kan byde ind. Du får en stor grad af selvstændighed i jobbet med mange forskellige opgaver, ligesom der er mulighed for specialisering, mere ansvar og udvikling, hvis du har lyst til det. Inden længe flytter vi til Hospitalsbyen i Aalborg Øst, hvilket betyder nye spændende opgaver og endnu mere tværfagligt samarbejde i serviceblokken.
Om os
Service & Rengøring er en tværgående afdeling under Aalborg Universitetshospital. Vores kerneopgave er at levere diverse rengørings-, service- og logistikopgaver til hospitalets øvrige faggrupper. Opgaverne udføres på alle tilhørende matrikler til Aalborg Universitetshospital Aalborg Universitetshospital i Aalborg, Farsø, Hobro, Thisted og Psykiatriens matrikler i Aalborg, Brønderslev og Thisted samt regionale institutioner. Vi er cirka 500 medarbejdere, bl.a. linnedkonsulenter, logistikassistenter, rengøringsteknikere, portører og serviceassistenter.
Vi arbejder ud fra Region Nordjyllands ITOP-værdier: Indflydelse, Tillid, Ordentlighed og Professionalisme. Vores mål er at professionalisere rengørings- og servicefaget samt ledelsen heraf, så vi fortsat kan være den bedste understøttende funktion for regionens øvrige faggrupper, udvide vores opgaveportefølje og sikre det bedst mulige forløb for patienter og ydelse for kunder.
Har du yderligere spørgsmål?
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte organisationskonsulent Emilie Engemann på e-mail emilie.jensen@rn.dk .
Det praktiske
Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Inden ansættelse vil der foretages en individuel lønvurdering ud fra din erfaring og evt. gennemførte kursuser.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler d. 22. nov. kl. 8.00-11.00. Du søger stillingen ved at klikke på "søg job". Ansøgninger modtages ikke på mail.
Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Nordjylland, Hobrovej 18-22, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138260