Bliv en central del af et ambitiøst team inden for kompleks inddrivelse og sagsbehandling hos Nordværk

dato

Har du blik for kompleks sagsbehandling og vil du være en del af et ambitiøst og professionelt team, der løfter et vigtigt samfundsansvar?

I Nordværks afdeling for Afregning & Inddrivelse søger vi en ny kollega, der kan tage ansvar for komplekse inddrivelsesopgaver i en tid, hvor både arbejdsmængden og betydningen af vores indsats vokser. Du får en central rolle i en afdeling, hvor kvalitet, samarbejde og grundighed er faste pejlemærker, og hvor vi arbejder tæt sammen om at løse opgaver, der kræver både præcision og forståelse for en politisk styret organisation.



Om afdelingen

Afregning & Inddrivelse blev etableret i efteråret 2024 som led i et ambitiøst og fagligt stærkt projekt. Målet var at skabe et professionelt setup, der håndterer inddrivelse og afregning med høj kvalitet og faglig integritet – og vi er godt på vej.

Vi har nu etableret overblik over både opgaver og ressourcer, og afdelingen er i fuld gang med at sætte retning og struktur på en kompleks og vigtig forretning. Afdelingen spiller en central rolle i Nordværk I/S, hvor vi årligt sikrer likviditet for omkring 700 millioner kroner. Det kræver stærk faglighed, skarpt blik for detaljer og fokus på struktur, ansvarlighed og kvalitet i alle processer.

Men vi er ikke i mål endnu. Efter sommerferien intensiveres opgaverne betydeligt, og det stiller større krav til både kapacitet, kvalitetssikring og processtyring.



Om jobbet

Vi har brug for dig, som har lyst til at blive en nøgleperson i udviklingen og optimeringen af vores inddrivelsesforretning. Du kommer til at spille en vigtig rolle i at implementere effektive arbejdsgange og procedurer samt bidrage til en afdeling, hvor vi håndterer et stigende antal komplekse sager – fx konkurser, dødsboer og tvangsauktioner – der kræver præcis sagsbehandling og tæt samarbejde i afdelingen.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Et tæt samarbejde med Gældsstyrelsen, hvor Nordværk har ansvaret for korrekt og dokumenteret overdragelse af fordringer
  • Identificering og håndtering af udestående betalinger
  • Udvikling af inddrivelsesstrategier, betalingsaftaler og opfølgning
  • Direkte kontakt med debitorer – både skriftligt og telefonisk
  • Bankrelaterede opgaver: afstemning, koordinering af ind- og udbetalinger samt korrekt registrering af transaktioner


Om dig

Vi forventer, at du kommer med en relevant faglig baggrund og måske allerede erfaring med inddrivelse. Derudover leder vi efter en kollega, der

  • Arbejder grundigt, tager ansvar og har blik for detaljerne – også når opgaverne er komplekse og kræver vedholdenhed
  • Har en struktureret tilgang, trives med faste rammer og klare procedurer
  • Har en god talforståelse og arbejder systematisk og analytisk med data og dokumentation
  • Har mod på at sætte dig ind i lovgivning og retningslinjer, så opgaverne løses korrekt og ansvarligt
  • Kan kommunikere klart og professionelt, både med kunder og internt i Nordværk
  • Bidrager aktivt til samarbejdet i teamet og er med til at sikre fremdrift og kvalitet i både sager og processer.


Vi tilbyder

Et fleksibelt og fagligt inspirerende arbejdsmiljø i en virksomhed i konstant udvikling. Du bliver en del af et ambitiøst team på otte kolleger med bred faglighed, hvor vi vægter kvalitet og arbejdsglæde – og hvor du får mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Du får indflydelse på opbygningen og væksten af en afdeling med stor betydning for både vores kunder og samfundet. Vi kombinerer høj professionalisme med en uformel og tillidsfuld kultur, hvor der er plads til forskellighed, humor og sparring.

Vi har fleksible rammer og mulighed for hjemmearbejde.



Løn og ansættelsesforhold

  • Forventet opstart: 1. oktober 2025
  • Arbejdstid: 37 timer ugentligt – arbejdstid er mandag til torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8-13
  • Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst
  • Arbejdssted: Troensevej 2, 9220 Aalborg Ø
Interesseret?

Ansøgningsfristen er d. 10. august 2025.

Efter ansøgningsfristen udvælger vi kandidater, som skal til samtale. Vi afholder to samtalerunder d. 18. og 21. august, hvor kandidater til 2. samtale skal besvare en personprofilanalyse.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mariane Kristensen på telefon 25 20 49 44 eller mail: mkr@nordvaerk.dk.



Nordværk I/S
Nordværk er Danmarks tredje største affaldsselskab, som beskæftiger ca. 600 medarbejdere. I et stærkt fællesskab bidrager vi til den grønne omstilling med fokus på klima og miljø til gavn for ejerkommuner, borgere og virksomheder i Nordjylland. Nordværk servicerer 400.000 borgere i det nordjyske og er ansvarlig for affaldsindsamlingen og driften af genbrugspladserne i Hjørring Kommune, Aalborg Kommune, Brønderslev Kommune, Rebild Kommune og Jammerbugt Kommune. Vi leverer tryghed og sikkerhed i opgaveløsningen med stort fokus på den økonomiske, den miljømæssige og den sociale bundlinje. Vi prioriterer og deltager aktivt i lokale løsninger og skaber resultater med blik for hele Nordjylland – og den øvrige omverden. Med et stærkt fokus på vores fælles fremtid vil vi være klimaneutrale og pionerer i den grønne omstilling. Læs mere på https://nordvaerk.dk/om-nordvaerk/

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde morgenarbejde

-Arbejdsgiver:

Nordværk I/S, Aalborg, Troensevej , 9220 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-08-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/498cd2eb-c087-43ce-8564-50a9796ab15a

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet