Er du klar til at deltage i styringen og sikre en effektiv drift i et dynamisk miljø?
Nordværk I/S er en førende aktør inden for affaldshåndtering og ressourceudnyttelse i Nordjylland. Vi driver den grønne omstilling fremad gennem innovative og miljørigtige løsninger – til gavn for vores ejerkommuner, borgere og virksomheder. Vi er i gang med en spændende udvikling og søger nu en Driftsansvarlig til to afdelinger i husstandsindsamling, med fokus på indsamling af mad/restaffald og genbrug.
Om jobbet
Som Driftsansvarlig for husstandsindsamlingen bliver du en del af Division for indsamling og kunder, og refererer til afdelingslederne. Du får det samlede driftsansvar for afdelingernes medarbejdere, som samlet består af 43 kolleger og bliver en central drivkraft i at udvikle faglighed, samarbejde og struktur i afdelingerne. Du får en nøglerolle i at omsætte Nordværks strategi til konkrete handlinger i driften – og i at skabe en kultur, hvor både medarbejdere og processer spiller optimalt sammen.
Strategisk og faglig drift med ansvar for koordinering og kvalitet
Stillingen indebærer et bredt drifts- og koordineringsansvar, hvor du bidrager til at omsætte Nordværks faglige strategier til konkrete og praksisnære mål i afdelingen. Som driftsansvarlig får du en central rolle i den daglige drift og medvirker til at sikre en effektiv, sikker og bæredygtig opgaveløsning.
Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
- At bidrage aktivt til udvikling og implementering af sikkerhedsprocedurer, driftsinstrukser og effektive arbejdsgange
- At koordinere drift og aktiviteter på tværs af fagområder – herunder sikre tydelig kommunikation og sammenhæng i opgaveløsningen
- At understøtte ledelsen i at sikre effektiv og dokumenteret drift – herunder bidrage til oprettelse af mødeindkaldelser og referat i forbindelse med afdelingsmøder
- At have ansvar for, at materiel, køretøjer og værkstedsfaciliteter vedligeholdes og lever op til gældende lovgivning og interne standarder
- At bistå med faglig sparring, planlægning og udførelse i forbindelse med udbud, vedligeholdelsesopgaver og driftsprojekter
Om dig
Vi søger en struktureret og ansvarsbevidst driftskoordinator, der trives med at skabe overblik og sammenhæng i den daglige drift. Du har gerne erfaring fra forsyningssektoren, eller anden teknisk/administrativ drift, og du motiveres af at sikre, at planlægning, dokumentation og koordinering fungerer effektivt i praksis.
Du arbejder systematisk og detaljeorienteret med fokus på kvalitet, effektivitet og rettidighed. Du har gode IT-færdigheder og erfaring med planlægnings- og registreringssystemer, og du trives med at samle trådene på tværs af funktioner. Du har blik for både helheden og detaljen og formår at understøtte kolleger og ledelse med relevante data, opfølgning og dokumentation.
Som kollega er du kendt for din imødekommende og samarbejdsorienterede tilgang. Du kommunikerer klart og respektfuldt og tager initiativ, når der er behov for at skabe struktur, løsninger eller overblik. Du trives i en rolle, hvor du både arbejder selvstændigt og bidrager aktivt til fælles opgaver i et travlt driftsmiljø.
Nordværk tilbyder
Hos Nordværk får du en central rolle i den administrative understøttelse af driften i en virksomhed i vækst og udvikling. Du bliver en del af et engageret team i et fagligt og tværgående miljø, hvor samarbejde, ordentlighed og ansvarlighed er i fokus.
Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du får indflydelse på planlægnings- og koordinationsprocesser og mulighed for at præge den administrative drift i division for indsamling. Samtidig bliver du en aktiv del af Nordværks grønne omstilling og en organisation med et stærkt formål og en tydelig bæredygtig retning.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentligt og der gives løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Over Bækken 2, 9000 Aalborg, men du kan forvente arbejdsdage og mødeaktivitet på Nordværks øvrige adresser.
Ansøgningsfristen er den 12. december 2025, og kandidaten forventes at tiltræde stillingen den 1. marts 2026, eller efter aftale.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 7. og 14. januar 2026. Der er to samtalerunder, og kandidater der går videre til anden samtale, skal besvare en personprofilanalyse
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder Klaus Hansen på telefon: 2520 4932 eller mail: klh@nordvaerk.dk
Afdelingsleder Mette Mølgaard på telefon: 2095 4773 eller mme@nordvaerk.dk
Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordværk I/S
Nordværk er Danmarks tredje største affaldsselskab, som beskæftiger ca. 600 medarbejdere. I et stærkt fællesskab bidrager vi til den grønne omstilling med fokus på klima og miljø til gavn for ejerkommuner, borgere og virksomheder i Nordjylland. Nordværk servicerer 400.000 borgere i det nordjyske og er ansvarlig for affaldsindsamlingen og driften af genbrugspladserne i Hjørring Kommune, Aalborg Kommune, Brønderslev Kommune, Rebild Kommune og Jammerbugt Kommune. Vi leverer tryghed og sikkerhed i opgaveløsningen med stort fokus på den økonomiske, den miljømæssige og den sociale bundlinje. Vi prioriterer og deltager aktivt i lokale løsninger og skaber resultater med blik for hele Nordjylland – og den øvrige omverden. Med et stærkt fokus på vores fælles fremtid vil vi være klimaneutrale og pionerer i den grønne omstilling. Læs mere på https://nordvaerk.dk/om-nordvaerk/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Nordværk I/S, Aalborg, Troensevej , 9220 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ba2c4bc6-d7c4-4fb1-bf90-08ab18247a4d