Vi søger i Voksensocialafdelingens Visitation en boligkoordinator, til en fast stilling på 37 timer om ugen fra den 1. januar 2025 eller snarest derefter.
Vi søger en ny kollega i Voksensocialafdelingens Visitation – en central enhed i Job og Velfærd, hvor vi arbejder målrettet for at støtte borgere med nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller særlige sociale problemer.
En nyoprettet stilling med helt særlige funktioner:
I Voksensocialafdelingens Visitation er vi et dedikeret hold på omkring 100 medarbejdere, der arbejder tæt sammen i seks teams. Du vil som boligkoordinator få en rolle i vores hus, der kommer til at have berøringsflade med flere teams. Du bliver en vigtig del af vores arbejde med tidlige, forebyggende indsatser, og du skal i særdeleshed være opsøgende på særligt udsatte målgrupper, og have et koordinerende samarbejde med boligforeninger. Din primære opgave bliver at finde egnet boligløsninger til team Housing First-borgere i tæt samarbejde med den enkelte og rådgiver. Herunder skabe de bedste forudsætninger for borgerne i deres nye hjem, således de kommer godt på plads, og den rette indsats bliver opstartet. Herudover at arbejde tæt sammen med både udlejere og omgivelser både under indflytning og løbende.
I de forskellige teams har vi som mindset, at sætte borgerens egne ressourcer og ønsker i spil. Din rolle kan eks. også være at rådgive og støtte borgerne i at finde løsninger efter servicelovens §10, §12, §82 og §85.
Vi søger dig, der:
- Kan samarbejde på tværs både internt og ud af huset.
- Kan tænke kreativt inden for en økonomisk ramme.
- Er en teamplayer som bidrager til et godt teamsamarbejde, hvor forskelligheder ses som en styrke.
- Motiveres af udfordringer og ser muligheder frem for begrænsninger.
- Er proaktiv og klar på at præge og udvikle fagligheden i opgaveløsningen.
Vi forventer af dig, at du:
- Er uddannet socialrådgiver, socialformidler, pædagog eller lign..
- Kan arbejde med voksenudredningsmetoden og med målrettet dokumentation i dagligdagen.
- Kan arbejde tværfagligt i samarbejdsrelationer, både internt og eksternt.
- Er systematisk i arbejdet og god til at danne dig et overblik.
- Har kørekort til almindelig personbil.
Vi kan tilbyde dig:
- Mulighed for både faglig og personlig udvikling.
- En arbejdsplads med dygtige og engagerede kollegaer.
- Et godt arbejdsmiljø, hvor vi prioriterer sociale arrangementer.
- En travl hverdag med mulighed for at være med til at forme din egen stilling.
- Tjenestebiler og elcykler til rådighed.
Vi glæder os til at høre fra dig !
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte teamleder Thomas Nielsen på tlf. 25203284 eller afdelingsleder Ditte-Marie Risager på tlf. 9931 2556.
Ansøgningsfrist: 15.12.2024
Ansættelsessamtaler; Der afholdes flere samtaler fra d. 17-19. december 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
Læs mere om vores organisation, og hvad vi står på her:
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
www.aalborg.dk, Østerbro 42, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6156438