Bliv administrativ nøgleperson i driften og udviklingen af vores ESDH-system hos Nordværk

dato

Har du stærke administrative kompetencer, arbejder du struktureret med systemer og dokumentation, og trives du i en rolle, hvor du er faglig sparringspartner for mange forskellige kolleger i en organisation i udvikling?

Hos Nordværk søger vi en administrativ medarbejder til drift og videreudvikling af vores ESDH-område. Du får en central rolle i arbejdet med journalisering og dokumenthåndtering og bliver nøgleperson i den daglige anvendelse og udvikling af vores ESDH-system, DocuNote.


Om jobbet

Du bliver en del af Ledelsessekretariatet – en faglig stærk afdeling med tæt samarbejde og en bred opgaveportefølje, der spænder fra direktionsbetjening og juridisk rådgivning til udbud og generelle administrative opgaver. I afdelingen er vi 19 medarbejdere, som værdsætter videndeling, kvalitet og et godt arbejdsmiljø.

Stillingen har primært fokus på drift, support og systemadministration, men rummer også udviklingsopgaver og deltagelse i projekter.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Faglig og praktisk support til brugere af DocuNote
  • Opbygning, tilpasning og vedligeholdelse af strukturer i DocuNote
  • Administration af brugerrettigheder, sagstyper og workflows
  • Kvalitetssikring af journalisering og dokumenthåndtering
  • Undervisning og vejledning af brugere
  • Deltagelse i udviklingsprojekter
  • Aflevering til arkiv
  • Håndtering af brevforsendelser
Om dig

Vi søger en kollega med administrativ erfaring, som arbejder struktureret og har interesse for systemadministration og dokumenthåndtering. Du trives i rollen som specialist, hvor kvalitet, overblik og systematik er afgørende, og hvor du samtidig yder god service og formidler din viden på en tilgængelig måde.

Det er en fordel, hvis du kendskab til journaliseringsregler og dokumenthåndtering samt praktisk erfaring med ESDH-systemer.


Vi tilbyder

Hos Nordværk får du et meningsfuldt job og bliver en del af en ambitiøs organisation i rivende udvikling, hvor den grønne omstilling er i fokus.

Vi tilbyder fleksible arbejdsvilkår, herunder mulighed for hjemmearbejde, og gode muligheder for faglig fordybelse og udvikling. Kulturen er uformel, og vi lægger vægt på at hjælpe og spille hinanden gode – med fokus på work-life balance

Hos Nordværk arbejder vi ud fra ordentlighed, samarbejde, faglighed og bæredygtighed. De afspejler sig i hverdagen og vi lægger vægt på, at du har lyst til at efterleve dem i praksis.


Løn og ansættelsesforhold

  • Forventet opstart: 1. marts 2026
  • Arbejdstid: 37 timer ugentligt
  • Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst
  • Arbejdssted: Troensevej 2, 9220 Aalborg Øst, men der kan forekomme arbejdsdage på Nordværks øvrige lokationer
Vil du med på holdet?

Så send os din ansøgning inden fristen d. 11. januar 2026.

Vi afholder to samtalerunder, fredag d. 16. januar 2026 og torsdag d. 22. januar 2026, hvor kandidater til 2. samtale skal besvare en personprofilanalyse.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

  • Fagansvarlig Mads Sommer på mso@nordvaerk.dk eller tlf. 40 99 97 73
  • Afdelingsleder Christina Faber-Espensen på cfe@nordvaerk.dk eller tlf. 20 93 30 76
Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!


Nordværk I/S

Nordværk er Danmarks tredje største affaldsselskab, som beskæftiger ca. 600 medarbejdere. I et stærkt fællesskab bidrager vi til den grønne omstilling med fokus på klima og miljø til gavn for ejerkommuner, borgere og virksomheder i Nordjylland. Nordværk servicerer 400.000 borgere i det nordjyske og er ansvarlig for affaldsindsamlingen og driften af genbrugspladserne i Hjørring Kommune, Aalborg Kommune, Brønderslev Kommune, Rebild Kommune og Jammerbugt Kommune. Vi leverer tryghed og sikkerhed i opgaveløsningen med stort fokus på den økonomiske, den miljømæssige og den sociale bundlinje. Vi prioriterer og deltager aktivt i lokale løsninger og skaber resultater med blik for hele Nordjylland – og den øvrige omverden. Med et stærkt fokus på vores fælles fremtid vil vi være klimaneutrale og pionerer i den grønne omstilling. Læs mere på https://nordvaerk.dk/om-nordvaerk/

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Nordværk I/S, Aalborg, Troensevej , 9220 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/002675fa-92f3-4429-a7bc-6c0088343420

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet