Workshop formand

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af vækstrejsen for en innovativ og international virksomhed og samtidig være med til at accelerere verdens grønne omstilling? Brænder du for at koordinere, deltage i og afslutte opgaver? Trives du i en hverdag og en kultur, hvor morgendagens opgaver ikke altid er kendte?

Så har vi den helt rigtige udfordring til dig.

Om jobbet

Du vil som Workshop formand være medansvarlig for den daglige ledelse i samarbejde med nuværende formand og formand for el-afdelingen. Workshoppen består af 30 personer, hvor nogle er rejsende og andre er faste i workshoppen, derudover et tæt samarbejde med Product Support, som består af 14 personer.

Du vil få ansvaret for driften, samt koordineringen med andre dele af organisation lokalt og globalt. Det er derfor vigtigt, at din evne til at lede og fordele, dine kommunikationsevner, og måden hvorpå du bevarer overblikket er i top. Du er med til at skabe en hverdag og kultur med et motiverende arbejdsmiljø, hvor samarbejdet er altafgørende.  

Dine primære opgaver:

  • Planlægge, lede og koordinere det daglige arbejde
  • Udarbejde bemandingsplaner
  • Sikre at resultater dokumenteres og informeres til relevante afdelinger/personer
  • Høj kvalitetssikring
  • Planlægge kompetenceudvikling for medarbejderne
  • Medvirke til at sikre innovation og udvikling af processerne

Din profil

Vi forventer, at du har en relevant faglig uddannelse samt du har flere års erfaring med ledelse. Du skal have en solid teknisk viden, være kvalitetsbevidst og kunne samarbejde med mange forskellige nationaliteter.

Derudover tænker vi, at du er en person som:

  • Har ordenssans, overblik og kan følge op på mange aktiviteter i en travl hverdag
  • Er løsningsorienteret
  • Forstår at motivere folk og skabe trivsel
  • Kan snakke og skrive engelsk

Du tilbydes

En udfordrende stilling i et åbent og venligt miljø, hvor vi hjælper hinanden med at udvikle og skabe værdi. En uformel omgangstone, frihed under ansvar og varierende udfordringer.

Det er en fuldtidsstilling på hovedkontoret i Aalborg, Stationsmestervej 81, 9200.

En aktiv personaleforening, kantineordning, massageordning, fitnessrum mm.

Kontakt

Ansøgning og CV sendes til  jobdk@liftra.com.

Vi afholder samtaler løbende og forbeholder os ret til at fjerne annoncen, når vi har fundet den rette kandidat.

Kontakt Global Assembly Manager, Michael Loft +45 3145 7810 for yderligere oplysninger.

Om Liftra

Hos Liftra er innovation og opfindsomhed eksistensgrundlaget. Vi lever af at opfinde, udvikle og producere nye og innovative løsninger til vindmølleindustrien indenfor løft, transport, installation og service - både onshore og offshore.

Vi er i verdensklasse indenfor vores felt og vores udstyr anvendes hos de fleste globale vindmølleproducenter. Hos Liftra arbejder vi dedikeret mod at levere teknologier, der sænker energiomkostningerne for vindmølleoperatører verden over. Vinden er en vital komponent i at skabe en bæredygtig fremtid, og vi stræber efter at bidrage med vores del for at frigøre dens fulde potentiale.

Vores hovedkontor ligger i Aalborg. Vi er 180 medarbejdere i Aalborg og 450 medarbejdere på verdensplan. Vi har kontorer og produktionsfaciliteter i USA, Kina, Spanien, Polen, Australien, Vietnam og Brasilien.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Liftra ApS, Stationsmestervej, 9200 Aalborg SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: jobdk@liftra.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834165

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet