BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af at levere en god service? Brænder du for at bistå en ledergruppe? Trives du med forskellige opgaver i en hverdag med fart på, hvor to dage ikke er ens? Så er det netop dig, vi gerne vil have som ny kollega på Studiekontoret CME, som blandt andet administrerer Lærer- og pædagoguddannelse
Dine opgaver vil primært være:
- Administrativ bistand til pædagoguddannelses ledergruppe herunder udfærdigelse af dagsordner med sagsfremstilling og referater
- Understøttelse af ledelsens sagsbehandling i forhold til mødekalender, arrangementer, ansættelser og dokumenthåndtering herunder korrekturlæsning
- Administration af Forberedelseskursus for indvandrere og flygtninge i Aalborg
- Studieadministrative opgaver generelt
Hvem er du?
- Du har en kontoruddannelse, gerne med relevant efteruddannelse. Du har stor erfaring med ledelsesunderstøttelse og studieadministration. Derudover erfaring med at arbejde i større organisationer og med forvaltningsretlige principper. Du har stor erfaring i anvendelse af it og digitale løsninger til understøttelse af dine arbejdsopgaver, herunder stort kendskab til Excel, Word og Outlook og har brugt det i dit daglige arbejde
Vi lægger vægt på, at du:
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret samt er opsøgende og proaktiv i opgaveløsningen
- Du har en personlig og naturlig gennemslagskraft, som gør, at du kan sige til og fra
- Du har en høj integritet, er moden, ansvarsbevidst og imødekommende på den professionelle måde og du formår at agere i fortrolige rum
- Kan koordinere og holde overblik over forskellige opgaver på én gang
- Har lyst til at indgå positivt i et team, hvor vi deler erfaringer og viden med hinanden og supplerer hinanden i hverdagen
- Tager et ansvar for dedikerede opgaver og sætter en ære i at gennemføre dine opgaver til tiden, hurtigt og effektivt
- Er nysgerrig og åben for at indgå i forandringsprocesser, hvor der er fokus på at udvikle den administrative faglighed
- Kan formulere dig sikkert og tydeligt på skrift og er skarp til korrekturlæsning
- Er udadvendt, imødekommende og handlekraftig og kan skabe gode relationer til samarbejdspartnere og kollegaer
- Trives med opgaver med kompleksitet
Hvem er vi og hvad kan vi tilbyde dig:
- En spændende og dynamisk hverdag, hvor du kommer til at indgå i et tæt kollegafællesskab i afdelingen
- Gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver, som kan understøtte din faglige og personlige udvikling, da opgaverne i afdelingen er under stadig udvikling og forandring
- Gode muligheder for at videreudvikle dig fagligt og personligt
Dit tjenestested er Aalborg, men du skal i mindre omfang forvente at gennemføre aktiviteter på de øvrige adresser i UCN.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT. Der vil være mulighed for forhandling af tillæg.
Ansættelsen vil være med start hurtigst muligt og senest 1. december 2023.
Stillingen er på 37 timer om ugen. Den er midlertidig i et år.
Yderligere informationer:
For yderligere informationer kan Teamleder Helle Rahbek Thomsen kontaktes på hrt@ucn.dk eller tlf.: 72690474.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. oktober 2023.
UCN ønsker, at vores medarbejderstab afspejler diversiteten i det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, alder, etnicitet, religiøsitet, handicap og seksuel orientering til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
University College Nordjylland, Mylius Erichsens Vej 137, 9210 Aalborg SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913312