BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af at levere en god service? Brænder du for at administrere og strukturere, og trives du med forskellige opgaver i en hverdag med fart på, hvor to dage ikke er ens? Så er det netop dig, vi gerne vil have som ny kollega til Studiekontoret CME, som blandt andet administrerer Lærer- og pædagoguddannelse.
Dine opgaver vil primært være:
- Eksamensplanlægning
- Vejledning og sagsbehandling ifm. eksamen
- Administration af studieforløb f.eks. enkeltfag
- Studieadministrative opgaver generelt
Du kommer med en kontoruddannelse, gerne med relevant efteruddannelse, og har erfaring og indsigt i eksamensadministration og det studieadministrative område. Derudover har du erfaring med at arbejde i større organisationer og med forvaltningsretlige principper. Du har praktisk erfaring med og indsigt i systemanvendelse og er fortrolig med administrative opgaver.
Vi lægger vægt på, at du:
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret, og er opsøgende og proaktiv i opgaveløsningen
- Kan koordinere og holde overblik over forskellige opgaver på én gang
- Har lyst til at indgå positivt i et team, hvor vi deler erfaringer og viden med hinanden, supplerer og hjælper hinanden i hverdagen
- Har erfaring med og indsigt i det studieadministrative område
- Tager et ansvar for dedikerede opgaver og sætter en ære i at gennemføre dine opgaver til tiden, hurtigt og effektivt
- Er nysgerrig og åben for at indgå i forandringsprocesser, hvor der er fokus på at udvikle den administrative faglighed
- Har øje for optimering af arbejdsprocesser
- Kan formulere dig sikkert og tydeligt på skrift
- Har stor erfaring med at anvende it og digitale løsninger til understøttelse af dine arbejdsopgaver
- Er udadvendt, imødekommende og handlekraftig og kan skabe gode relationer til samarbejdspartnere og kollegaer
- En spændende og dynamisk hverdag, hvor du kommer til at indgå i et tæt kollegafællesskab i afdelingen
- Gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver, som kan understøtte din faglige og personlige udvikling, da opgaverne i afdelingen er under stadig udvikling og forandring
- Gode muligheder for at videreudvikle dig fagligt og personligt
Dit tjenestested er Aalborg, men du skal i mindre omfang forvente at gennemføre aktiviteter på de øvrige adresser i UCN.
Ansættelse
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT. Der vil være mulighed for forhandling af tillæg.
Ansættelsen vil være med start senest den 1. november 2024.
Yderligere informationer
For yderligere informationer kan Leder Helle Rahbek Thomsen kontaktes på hrt@ucn.dk eller tlf.: 72690474.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25. september 2024.
UCN ønsker, at vores medarbejderstab afspejler diversiteten i det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, alder, etnicitet, religiøsitet, handicap og seksuel orientering til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
University College Nordjylland, Mylius Erichsens Vej 131, 9210 Aalborg SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6107975