Struktureret koordinator med fokus på bolig og transport søges til JKS

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om stillingen
Til nyoprettet stilling søger vi dig, som kan være med til at skabe gode levevilkår for vores udenlandske kandidater, der arbejder i kortere eller længere tid ved vores kunder i hele Danmark. Med udgangspunkt fra Aalborg-området vil du samarbejde med vores afdelinger i hele landet. Her er tale om en rolle med mange facetter og kontaktflader. Du skal stå for hele processen fra boligsøgning og kontraktskrivning med udlejere – til transportplaner og servicering af kandidaterne. Du vil være et af bindeleddene mellem vores udenlandske vikarer og fx udlejere, JKS bogholderi eller de lokale myndigheder. Du har medansvar for at sikre en god og stabil dagligdag for vikarerne.

Dine primære opgaver vil være:

  • Finder overnatningssteder til vores udenlandske vikarer
  • Ansvarlig for at sikre ordentlige boliger og boligforhold
  • Booking, koordinering og afmelding af overnatninger for vikarer
  • Forhandle aftaler/priser og vilkår med udlejere i hele Danmark
  • Koordinering af rejseplaner til og fra respektive lande i Europa
  • Booking af international transport
  • Koordinere transport og billeje til vores kandidater
  • Kontaktperson til vores udenlandske kandidater, herunder info omkring div udgifter
  • At håndtere eventuelle udfordringer eller spørgsmål, der måtte opstå i forbindelse med overnatning/transport
  • Ad hoc opgaver i vores udlandsafdeling sammen med resten af teamet
Om dig
Der kan være mange indgangsvinkler til denne stilling, men overordnet skal du være meget struktureret og have et stort koordinator-gen.
Det vil være en fordel med erfaring indenfor indkvartering, bookning, transportkoordinering eller lignende.
Du er meget sericeorienteret, og er kendt for dine evner til at kommunikere med alle typer, samt sikre dialog der løser og udvikler frem for det modsatte.

Du kan holde hovedet koldt i pressede situationer, så du når målene med et smil på læben. Du har en empatisk tilgang til mennesker, har gode kommunikative evner og kan derigennem føre en saglig dialog med både kolleger, kunder og kandidater.
Som person byder du ind med positivitet og godt humør. Du er udadvendt, dedikeret, struktureret og har en naturlig autoritet i din personlighed.

Derudover forventer vi, at du:

  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale samt et tredje sprog
  • Er en erfaren bruger af Microsoft Office-pakken. Kendskab til Navision er en fordel, men ikke et krav
  • Er i besiddelse af gyldigt kørekort (B) samt kan stille bil til rådighed. Du vil naturligvis modtage kørselsgodtgørelse efter statens takster
  • Gerne har kendskab til rekrutteringsprocesser (ansættelse, afskedigelse, overenskomster)
  • Gerne kendskab til udenlandske medarbejdere
Vi tilbyder
Du bliver en del af Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau med 40 afdelinger fordelt over hele landet.
Du vil blive en del af et team med en høj arbejdsmoral, hvor god energi og godt humør vægtes utrolig højt. Du samarbejder og sparrer løbende med dine kolleger, og du får en leder, der lytter til dig og værdsætter din indsats.
Vi tilbyder en lønpakke, der tager udgangspunkt i dine kvalifikationer samt pension, sundhedsforsikring, tandforsikring samt frokost- og frugtordning.
Vi tilbyder et af landets største og stærkeste netværk.
Årligt tilbyder vi intern konsulentuddannelse til dygtiggørelse af dine kompetencer.
Vi ser gerne, at du bor i Nordjylland.

Ansøgning og kontakt
Lyder ovenstående som jobbet for dig, så send meget gerne en ansøgning og et CV gennem Søg Stillingen. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg gerne hurtigst muligt.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning via mail.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte Business Area Manager Annette Okkels på tlf. 61 63 07 91 eller HR-chef Kasper Reinhold på 61 63 07 35.

En del af dansk erhvervsliv siden 1995
JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.
JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 39 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.
JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 195 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 dedikerede vikarer
Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career A/S (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals A/S (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance A/S (køkken- og kantinebemanding).

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Aalborg, Hobrovej, 9200 Aalborg SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017314

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook