Spændende mulighed som Salgs- og Rekrutteringsassistent hos JobTeam Aalborg - Skab din egen hverdag og karriere!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til en spændende mulighed i en voksende virksomhed?

Vi søger en kollega til vores lille, men dynamiske team i Aalborg – måske er det lige dig, vi leder efter?

Som salgs- og rekrutteringsassistent hos JobTeam Aalborg vil du få en alsidig hverdag med stor frihed til at forme din egen arbejdsdag.

Du bliver en nøgleperson i at finde kvalificeret arbejdskraft til vores kunder og vil få ansvar for alt fra jobopslag og sociale medier til rekrutteringsprocesser.

Du vil arbejde tæt sammen med hele JobTeam-organisationen, men især afdelingsindehaveren, som hidtil har været eneste medarbejder på kontoret i Aalborg, og sammen vil I drive afdelingen fremad. Dette tætte samarbejde giver dig mulighed for at lære af hans erfaring og du vil få betydelig indflydelse på beslutningerne.


Arbejdsopgaver
  • Besvare henvendelser på telefon og mail fra ansøgerne (kandidaterne) såvel som virksomhederne (kunderne)
  • Annoncering af job på jobportaler og sociale medier for at tiltrække kvalificerede kandidater
  • Gennemføre screenings- og interviewprocesser for at vurdere kompetencer
  • Udarbejde jobprofiler på kandidater og præsentere dem til virksomhederne
  • Opbygning og vedligeholdelse af kunderelationer gennem regelmæssige besøg og opfølgninger
  • Identificering og udvikling af nye forretningsmuligheder, især inden for industri-, produktions- og lagerområdet
  • Præsentation og salg af vores unikke løsninger, der matcher kundernes behov
  • Booking af kundemøder via telefon og mail.
  • Salgsbesøg hos kunder
  • Samarbejde tæt med vores interne teams for at sikre den bedste service for vores kunder


  • Faglige Kvalifikationer
    • Du kan tale og skrive både på dansk og engelsk
    • Erfaring med brug af sociale medier
    • Stærk IT-bruger med nemt ved at sætte dig ind i nye systemer
    • Trives i en varieret hverdag med mange forskellige opgaver
    • Erfaring med salg
    • Kørekort og villig til at bruge egen bil i forbindelse med jobbet.


    • Personlige kvalifikationer

      Din personlighed betyder alt

      • Du tager initiativ, er selvstændig og en selvstarter
      • Du brænder for rekruttering og har et naturligt talent for at matche mennesker med de rette jobmuligheder
      • Struktureret og velorganiseret i din arbejdstilgang
      • Nyder at kommunikere og bygge relationer med både kunder og kandidater
      • Kan håndtere flere opgaver på én gang og holde overblikket
      • Giver gerne en ekstra indsats for at sikre god service for både kunder og jobsøgere
      • Er energisk, imødekommende og mødestabil
      • Du vil være med til at gøre JobTeam Aalborg til regionens bedste arbejdsplads


      • Særlige forhold

        Da der er flere indgangsvinkler til stillingen, vil løn blive aftalt efter kvalifikationer, og vil bestå af en fast grundløn + attraktiv bonusordning baseret på afdelingens resultater.


        Ansøgning:

        Ved ansøgning skal følgende medfølge:

        • Opdateret CV
        • Eventuel opstartsdato hvis du er I uopsagt job.
        •  

          Ansøgning og spørgsmål vedr. stillingen bedes sendt til JobTeam Aalborgs indehaver, Kim Durup, på kdu@jobteam.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Speditørvej, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091114

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet