BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til en spændende mulighed i en voksende virksomhed?
Vi søger en kollega til vores lille, men dynamiske team i Aalborg – måske er det lige dig, vi leder efter?
Som salgs- og rekrutteringsassistent hos JobTeam Aalborg vil du få en alsidig hverdag med stor frihed til at forme din egen arbejdsdag.
Du bliver en nøgleperson i at finde kvalificeret arbejdskraft til vores kunder og vil få ansvar for alt fra jobopslag og sociale medier til rekrutteringsprocesser.
Du vil arbejde tæt sammen med hele JobTeam-organisationen, men især afdelingsindehaveren, som hidtil har været eneste medarbejder på kontoret i Aalborg, og sammen vil I drive afdelingen fremad. Dette tætte samarbejde giver dig mulighed for at lære af hans erfaring og du vil få betydelig indflydelse på beslutningerne.
Arbejdsopgaver
- Besvare henvendelser på telefon og mail fra ansøgerne (kandidaterne) såvel som virksomhederne (kunderne)
- Annoncering af job på jobportaler og sociale medier for at tiltrække kvalificerede kandidater
- Gennemføre screenings- og interviewprocesser for at vurdere kompetencer
- Udarbejde jobprofiler på kandidater og præsentere dem til virksomhederne
- Opbygning og vedligeholdelse af kunderelationer gennem regelmæssige besøg og opfølgninger
- Identificering og udvikling af nye forretningsmuligheder, især inden for industri-, produktions- og lagerområdet
- Præsentation og salg af vores unikke løsninger, der matcher kundernes behov
- Booking af kundemøder via telefon og mail.
- Salgsbesøg hos kunder
- Samarbejde tæt med vores interne teams for at sikre den bedste service for vores kunder
- Du kan tale og skrive både på dansk og engelsk
- Erfaring med brug af sociale medier
- Stærk IT-bruger med nemt ved at sætte dig ind i nye systemer
- Trives i en varieret hverdag med mange forskellige opgaver
- Erfaring med salg
- Kørekort og villig til at bruge egen bil i forbindelse med jobbet.
- Du tager initiativ, er selvstændig og en selvstarter
- Du brænder for rekruttering og har et naturligt talent for at matche mennesker med de rette jobmuligheder
- Struktureret og velorganiseret i din arbejdstilgang
- Nyder at kommunikere og bygge relationer med både kunder og kandidater
- Kan håndtere flere opgaver på én gang og holde overblikket
- Giver gerne en ekstra indsats for at sikre god service for både kunder og jobsøgere
- Er energisk, imødekommende og mødestabil
- Du vil være med til at gøre JobTeam Aalborg til regionens bedste arbejdsplads
- Opdateret CV
- Eventuel opstartsdato hvis du er I uopsagt job.
Faglige Kvalifikationer
Personlige kvalifikationer
Din personlighed betyder alt
Særlige forhold
Da der er flere indgangsvinkler til stillingen, vil løn blive aftalt efter kvalifikationer, og vil bestå af en fast grundløn + attraktiv bonusordning baseret på afdelingens resultater.
Ansøgning:
Ved ansøgning skal følgende medfølge:
Ansøgning og spørgsmål vedr. stillingen bedes sendt til JobTeam Aalborgs indehaver, Kim Durup, på kdu@jobteam.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Speditørvej, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091114