BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du social- og sundhedsassistent så læs her:
Jeg har arbejdet i mere end 20 år på Thulebakken, og jeg glæder mig stadig til at komme på arbejde.
Her kan vi tilbyde gode, sjove og ikke mindst meget fagligt dygtige kolleger. Vi er selv ansvarlige for at skabe det bedste arbejdsmiljø omkring os på hele arbejdspladsen.
Vi er delt i tre huse med hhv. 22, 24 og 26 beboere. Vi sørger for, at beboerne her hos os er i centrum. Derfor planlægger vi selv vores arbejdsdag ud fra den enkelte beboers behov.
Behovene finder vi frem til i samarbejde med hovedpersonen selv og gerne med deres familie. Det er os som personale, der kender beboerne bedst, derfor er vi altid med, når der afholdes indflytningssamtaler og ellers laves aftaler med beboerne.
Du kan glæde dig til at få lov til at udnytte dine faglige og personlige kompetencer, og selvfølgelig går der ikke én dag, uden du lærer noget nyt. Det kan eks. være at arbejde med Cura og FMK, hvis du ikke er helt skarp på det i forvejen.
Vi møder ind om morgenen og fordeler assistentopgaverne mellem os. Vi bruger vores forskellige faglige kompetencer, og ser på hvilke udfordringer dagen bringer, når vi fordeler os.
Vi bruger eventuelle fejl konstruktivt og skaber læring i fællesskab.
Som udgangspunkt bliver du tilknyttet et bestemt hus. Du får tilhør i Hus 4. Det er også med personalet i huset, du deltager i planlægningen af vagtplan, weekends og helligdage.
Vi arbejder hver anden weekend med mulighed for at bytte med hinanden.
Lige nu mangler vi en social- og sundhedsassistent til en fast stilling på 37 timer.
Send en sjov, god og kompetent ansøgning og vi vil invitere dig til en samtale, hvor du kan få en snak med os, og høre hvad vi kan tilbyde dig.
PS. Her er altid godt vejr, så du skal ikke ud på en cykel, når det regner.
Hilsen Bettina D., social - og sundhedsassistent og arbejdsmiljø repræsentant på Thulebakken.
PS: I Aalborg Kommune arbejder vi efter 4 for fællesskabet.
Herunder blandt andet:
Vi arbejder efter at skabe balance mellem arbejdsliv og familieliv.
Vi ser forskellighed som en styrke…….
Vi går ind for hverdags venlighed, kun fantasien sætter grænser.
- Plejehjemmet Thulebakken består af 72 plejeboliger fordelt på 3 huse.
- Hus 2 repræsenterer 24 af disse beboere.
- Hus 4 repræsenterer 26 af disse beboere.
- Hus 20 repræsenterer 22 af disse beboere.
- Vi kan tilbyde et spændende og afvekslende job med mange udfordringer, hvor du selv har mulighed for at være med til at sætte dagsordenen, samt give dit besyv til et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere.
- Stor mulighed for at udnytte dine faglige, såvel som personlige kompetencer.
- Introduktion til en spændende hverdag på en travl arbejdsplads.
Lidt om stillingen:
- Den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra personcentreret tilgang. Det betyder at plejepersonalet er meget bevidste om beboernes egne ressourcer og arbejder målrettet efter at bevare og styrke disse.
Særlige hovedopgaver:
- At varetage opgaver inden for Serviceloven og Sundhedsloven.
- Bidrage til et godt arbejdsmiljø, læringsmiljø.
Faglige kompetencer:
- At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig.
- At du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper.
- At du kan efterleve Nærvær, Ansvarlighed og Respekt.
- At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye ideer.
Personlige kompetencer:
- At du har et positivt menneskesyn.
- At du kan bidrage med godt humør, en god portion humor og en positiv livsindstilling.
Arbejdsstedets adresse: Thulebakken 2-4-20
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Pia Søndergaard Madsen på tlf. 9931 5336
Samtaler afholdes den 29. august 2024 fra kl. 8.00-12.00.
Ansøgningsfrist er den 25. august 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
www.aalborg.dk, Thulebakken 2 - 4 og 20, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6093740