BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret, detaljeorienteret og engageret, og har du lyst til en spændende og varieret hverdag, så er det måske dig, vi skal snakke med for at styrke teamet hos vores kunde i hjertet af Aalborg?
¤jobbet
Som salgskoordinator bliver du bindeled mellem kunder, salgschef, syv salgskonsulenter og indkøb/lager. Du vil få ansvaret for, at salget kører gnidningsfrit i det daglige.
Dine opgaver vil være:
- Vedligehold af salgsordrer vedligehold i Microsoft Business Central 365
- Ordreopfølgning, så endelig levering sker rettidigt til kunderne
- Styring af logistikken med direkte kontakt til intern indkøbsafdeling samt eksterne kædekontorer
- Bred kontaktflade med kolleger, samt kunder og leverandører i ind- og udland.
- Tilbudsbehandling ift. kunder/kundemøder
- Assistance til interne og eksterne sælgere.
- Diverse ad hoc-opgaver
¤din profil
Som person er du meget detaljeorienteret og i stand til at holde mange bolde i luften. Du er god til at arbejde selvstændigt, og du er omhyggelig og struktureret, så du kan bidrage til en hurtig, stabil og nøjagtig registrering af de mange informationer, der håndteres dagligt.
Vi forventer, at du:
- Er detaljeorienteret og kan holde overblik
- Arbejder struktureret og målrettet, da der ofte arbejdes med deadlines
- Trives med at få tingene til at køre gnidningsløst gennem systemerne
- Har en naturlig interesse for IT og systemer
- Har erfaring fra lignende stilling
- Har en ansvarsbevidst indstilling til arbejdet
¤vi tilbyder
En spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens, . Et job i et iværksættermiljø med gode kolleger og med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. En attraktiv lønpakke, der afspejler, at du får en travl hverdag med fokus på kunder og resultater.
¤teamet
Du bliver en del af en voksende organisation, der tæller ca. 30 medarbejdere, og kommer til at indgå i teamet i Aalborg. Du vil indgå i et velfungerende team og får et tæt samarbejde med andre koordinatorer. Virksomheden har en flad organisation, og du er derfor i høj grad med til selv at forme dit job og dine arbejdsopgaver. Stillingen refererer til salgschefen.
¤ansøgning og spørgsmål
Randstad håndterer rekrutteringsprocesserne, og du skal derfor sende din ansøgning via linket. Alle ansøgninger vil løbende blive vurderet. Såfremt du ønsker at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Randstad, teamleder Lotte Kristoffersen på tlf. +45 2152 4828. Alle henvendelser behandles fortroligt.
¤om randstad
Hos Randstad hjælper vi mennesker og virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale. Vi kombinerer viden med moderne teknologi for at skabe forandringer, der hjælper mennesker fremad. Vi kalder det Human Forward.
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.900 kontorer fordelt på 39 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RANDSTAD A/S, Vesterå, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985510