BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du udadvendt og opsøgende - og samtidig nysgerrig og løsningsorienteret? - og har du erfaring med salg b-t-b? Så er du muligvis vores nye kollega...
Du vil blive en del af et team, der dagligt finder de helt rigtige medarbejdere til vores kunder. Din primære opgave vil være at opsøge nye kunder inden for industri, håndværk og administration, men du vil også arbejde med at styrke samarbejdsrelationen til vores eksisterende kunder. Heruover vil du løse opgaver, hvor du finder og sikrer det helt rette match for både kunden og kandidaten.
Talent for at skabe kontaktDu kommer til at udnytte dit talent for at skabe kontakter og sælge konceptet ind - og ikke mindst for at udbygge samarbejder og sikre fastholdelse.
Du står for salget, fra den første kontakt på telefonen - til besøget, tilbudsgivning, indgåelse af kontrakt - til opfølgning og statusmøder. Herudover vil du hjælpe med at finde vikarer og kandidater til opgaverne.
Dine arbejdsopgaver:
- Opsøge potentielle kunder telefonisk og ved besøg
- Udbygge samarbejdet med eksisterende kunder
- Afdække opgaver, lave tilbud og etablere samarbejder
- Opfølgning telefonisk og statusmøder
- Finde egnede vikarer og kandidater, screene og afholde interviews
- Div. administrative opgaver, herunder løbende opdatering af IT-systemerne
.. og meget, meget mere.
Evne til at se mulighederDu har en baggrund fra salg b-t-b - og fra et job, der har stillet krav til dine evner til at se muligheder og finde løsninger. Du er udpræget salgs- og kundeorienteret, har en professionel tilgang og fremtoning - og er ihærdig og vedholdende. Samtidig er du nysgerrig, sætter dig ind i detaljen og går i dybden med opgaven, når det er nødvendigt.
Kendskab til vikarbranchen er en fordel, men ikke et krav.
Du er rutineret bruger af MS Office-pakken og har generelt flair for IT.
God fast løn + fritvalg + pensions- og sundhedsordning. Desuden; ansættelse i en succesfuld virksomhed med højt til loftet, hvor du bliver del af et engageret team, og hvor alle tager ejerskab for forretningen. Vi arbejder med personlig og faglig udvikling og bruger mange ressourcer på at sikre din trivsel og succes i jobbet.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Anders Heslop på 30 21 45 11.
Tiltrædelse efter aftale.
Klik på "Send ansøgning" til højre, hvis du ønsker at komme i betragtning til dette job. Når du klikker på linket føres du automatisk over i MatchMinds system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet. Det er vigtigt, at du følger denne fremgangsmåde, idet vi på denne måde kan tilbyde en langt bedre sikkerhed og dermed højere beskyttelse af dine personoplysninger, end hvis du eksempelvis sender dokumenterne i en usikret e-mail. Vi har ligeledes brug for dit samtykke til bl.a. at dele dine oplysninger med den virksomhed, vi rekrutterer på vegne af, og dette kan vi sikre ved, at du benytter ovennævnte fremgangsmåde.
MatchMind A/S er en landsdækkende vikar- og rekrutteringsvirksomhed, der blev etableret i 2003 og tilbyder Vikarassistance, Try & Hire, Rekruttering og Search & Selection inden for en lang række fagområder for timelønnede og funktionærer. Vores udvælgelsesprocedure er en af branchens skrappeste og går tæt på både faglige færdigheder, menneskelige egenskaber og personlige motiver.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MatchMind A/S, Gasværksvej, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027024