RPA-udvikler til tværgående processer i Aalborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du bidrage med automatiseringsløsninger og effektivisering af hovedprocesser? Brænder du for at levere effektive kvalitetsløsninger, der understøtter forretningen? Har du brug for at udvikle dig i et job, der giver mening? Så er du måske vores nye kollega.

Her får du mulighed for at bidrage til udvikling af avancerede automatiseringsløsninger og til etablering af et stærkt udviklingsmiljø. Det er et job, der udvikler dig fagligt og samtidig giver mening, da du som medarbejder i Danmarks største styrelse er med til at sikre fundamentet for velfærdssamfundet.

Vi har i en periode drevet projekter med det formål at afdække og præsentere automatiseringsløsninger på kontrolområdet til Skattestyrelsens direktion. Fremadrettet skal vi også udvikle, drifte og vedligeholde automatiseringsløsninger, som bidrager til fremtidens digitale skattekontrol. Til det opbygger vi et udviklingsteam, hvortil vi søger en erfaren RPA-udvikler.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt være at:

  • udvikle end-to-end løsninger i tæt samarbejde med både teamet og erfarne sagsbehandlere
  • kode automatiseringsløsninger til hovedprocessen for efterkontrol, som har stor indflydelse på arbejdsgange på tværs af hele Skattestyrelsen
  • teste og vedligeholde automatiseringsløsninger og derigennem sikre en gnidningsfri implementering i driften
  • bidrage til at etablere rammerne for et stærkt udviklingsmiljø med fokus på levering af kvalitetsløsninger med stor involvering af alle relevante parter gennem hele processen
  • udbrede viden og erfaringer om automatiseringsløsninger internt i teamet og i tværgående netværk af udviklere i Skattestyrelsen.
Som RPA-udvikler bliver du en del af et kontor, hvor der er højt til loftet, en flad ledelsesstruktur og et stort fokus på fagligt såvel som socialt samvær. Du vil, sammen med andre dygtige udviklere, projektledere og dataanalytikere, bidrage til kontinuerlig udvikling af opgavevaretagelsen. Vi har stort fokus på at matche dine interesser og kompetencer med konkrete opgaver, hvor du får rig mulighed for at forme din hverdag og teamets arbejdsgange samt udvikle teamets anvendelse af automatiserings- og digitaliseringsværktøjer.

Om dig
Vi forestiller os, at du:

  • har en lang videregående uddannelse med fokus på data og programmering
  • brænder for at levere løsninger, der bidrager til både kvalitet og effektivitet
  • har erfaring med udvikling af automatiseringsløsninger fra andre offentlige eller private virksomheder
  • omsætter din forståelse for organisationer, processer og arbejdsgange til brugbare løsninger
  • har erfaring med Microsoft Power Automate eller tilsvarende RPA-værktøjer
  • er en teamplayer og skaber løsninger, som inddrager forskellige kompetencer og erfaringer.
Vi brænder for automatiserings- og digitaliseringsløsninger
Kontorets opgaver spænder bredt fra ledelsesunderstøttelse og driftskoordinering til forretningsudvikling, herunder strategi- og procesudvikling. Du bliver en del af et team, som i tæt samspil med forretningen driver tværgående initiativer indenfor forretningsudvikling, procesoptimering samt udvikling og implementering af automatiserings- og digitaliseringsløsninger, der understøtter en effektiv skattekontrol på tværs af Skattestyrelsen.

Lidt om holdet

  • Vi er et kontor bestående af en kontorchef og 10 medarbejdere, der arbejder med ledelsesunderstøttelse, driftskoordinering, procesudvikling, digitale procesejerskaber, anvendelse af data i kontrollen samt udvikling af digitaliserings- og automatiseringsløsninger
  • Vi udvider kontoret og er lige nu ved at ansætte medarbejdere til projektledelse, udvikling og dataanalyse til at understøtte forretningsudviklingsinitiativer
  • Du vil, ift. dine opgaver, referere til en souschef, som har arbejdssted i Aalborg
  • Vi arbejder tæt sammen på tværs af kontoret og har en stor kontaktflade til medarbejdere i hele organisationen, hvorfor teamarbejde, sparring og udveksling af erfaringer er et omdrejningspunkt i kontorets arbejdstilgang
  • Vi er ambitiøse og giver alle en ekstra skalle for at forbedre organisationen igennem forretningsudviklingsinitiativer. Og vi gør det med fokus på balance mellem arbejde og fritid. Vi går derfor meget op i en fleksibel tilgang til arbejdet, hvor der er plads til egne interesser, familie og venner ved siden af de udviklende opgaver.
Du bliver ansat i enheden EV 21 Efterkontrolproces og styring, der er placeret i afdelingen Erhvervsvirksomheder II.

Skatteministeriet lægger vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår, og rammerne for arbejdstilrettelæggelsen drøftes mellem leder og medarbejder med udgangspunkt i den samlede opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse og evt. yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest 8. marts 2024. Tiltrædelse efter aftale.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for styringskontoret i EV 21, Per Jacobsen på tlf.: 22601140 og Per.jacobsen@SKTST.dk eller chefkonsulent Jonathan Ørtoft Kristensen, tlf.: 72378352 og Jonathan.Kristensen@sktst.dk

Vi indkalder løbende til samtaler. Der kan indgå en logisk analyse og en personanalyse som en del af rekrutteringsprocessen.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattest og referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads, Lauritzens Plads, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5995003

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet