Regnskabsassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Regnskabsassistent (fuldtid/deltid)

Vi leder efter dig, der har erfaring med bogføring, materialegennemgang og afstemninger på flere kunder af gangen. Du bliver en central del af maskinrummet og en meget værdsat kollega.

Som medarbejder i OXILIO bliver du en del af en arbejdsplads, hvor økonomiområdet er det strategiske omdrejningspunkt for vores øvrige afdelinger. Du træder ind i nogle fagligt stærke og balancerede rammer, hvor der både er plads til at indfri karrieredrømmen og til at være der for dine nærmeste. Du kan glæde dig over en høj grad af frihed, og at vi værdsætter, at du tager ansvar.

Du er god til kundepleje
Hos OXILIO er vi til for vores kunder. Vi forventer, at du har kundetække og er god til at servicere kunderne og løse deres økonomiske opgaver. Herudover er du både faglig stærk og god til den personlige relation.

Udviklende rammer og et godt hold 
Vi tilbyder dig gode rammer, hvor du kommer til at vokse i som økonomirådgiver og som menneske. Vi sætter intern en ære i at styrke og uvikle dine faglige kompetencer. Du får tilmed et fagligt stærkt og engageret hold af gode kolleger i ryggen, som du altid kan sparre med, og som glæder sig til at få gavn af dine evner og professionelle indstilling.

Hvad får du som regnskabsassistent hos BOXILIO?

  • Motiverende rammer med engagerede kollegaer, en uformel omgangstone, humor og højt til loftet
  • Selvstændigt ansvar for dine opgaver og egne kunder
  • Fokus på de mindre og mellemstore kunder.
  • Arbejdsredskaber til at hjælpe disse kunder igennem digitaliseringen
  • De bedste rammer for dine ambitioner og balance mellem arbejde og fritid/familie

Hvilke opgaver skal du løse?

  • Bogføring og afstemning, a - z
  • Momsafregning, klargøring til årsafslutning og indberetning
  • Afstemning af balance
  • Lønadministration

Hvem er du?

Din baggrund er ikke så vigtig, så længe du har den rette erfaring og går til dine opgaver med omhu og ansvar.

Vi forestiller os, at du har…

  • Mindst 2 års erfaring med bogføring
  • Evne til at sætte dig ind i nye systemer og processer (kendskab til e-conomic er en klar fordel)
  • Øje for detaljen, orden i tingene og altid overholder dine aftaler
  • Interesse for at lære mere – systemer, digitalisering etc.
  • Naturlig lyst til at tage ansvar
  • Fokus på at give kunderne en god service

Hvordan ser din ansøgning ud?
Fortæl os, hvorfor du skal være en del af vores hold i en motiveret ansøgning og vedhæft dit CV – gerne snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bjarne Bilenberg på bbi@oxilio.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

OXILIO Bogholderi ApS, Hobrovej, 9200 Aalborg SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: admin@oxilio.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885603

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet