BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at sikre et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark, og er du skarp på projektledelse, hvor data er i fokus? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig.
I Danmark indregistreres hvert år ca. 210.000 nye køretøjer, der importeres knap 150.000 brugte køretøjer, og der eksporteres ca. 28.000 køretøjer. Det er Motorstyrelsens kerneopgave at sikre, at det foregår smidigt, effektivt og korrekt for alle, der er afhængige af deres bil i hverdagen.
Vi søger projektledere til gennemførelse og implementering af IT- og forandringsprojekter
Vi har brug for metodestærke kollegaer, der med stærke projektlederkompetencer har lyst til at stå i spidsen for tekniske projekter, hvor datakvalitet er i fokus, samt organisatoriske forandringsprojekter.
Dine opgaver bliver bl.a. at:
- styre projekter, der går på tværs af styrelser og leverandører, sikkert i mål
- sikre problemfri overgang af projekter til operationel drift
- analysere, planlægge og styre leverancer til aftalt tid og kvalitet i samarbejde med relevante interessenter
- udarbejde projektbeskrivelser, statusrapporteringer, risikoanalyser og øvrigt relevant projektmateriale
- tage ansvar for store datamængder og effektiv bearbejdning af disse.
Sæt dit præg på fremtidens løsninger
Vi tilbyder et job i Motorstyrelsen, hvor du får mulighed for at påvirke styrelsens fremtidige løsninger, ligesom du vil blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes.
I Motorstyrelsen praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne: udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde. Vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier.
Stærke faglige kompetencer med en helhedsorienteret tilgang
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse, og at du har stærke kompetencer indenfor analyse, kommunikation og projektledelse. Der lægges desuden vægt på, at du har erfaring med kvalitetssikring af data. Har du erfaring med at anvende statens it-projektmodel samt MS Projects i dit arbejde, er det en fordel, men ikke en forudsætning for at søge stillingen.
Du er i stand til at tænke helhedsorienteret, og du sætter borgeren eller virksomheden i centrum. Du er detaljeorienteret, struktureret og analytisk i din tilgang til problemløsning, ligesom du er parat til at tage ansvar og træffe væsentlige beslutninger.
Du håndterer dine opgaver selvstændigt og formår samtidig at indgå i teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af videndeling og sparring med dine kolleger.
Dit nye team
Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du er omgivet af gode kolleger. Vi har gode muligheder for faglig og karrieremæssig udvikling, gode ansættelsesvilkår, fleksible arbejdstider, og så får du et job, der giver mening, fordi vores indsats er med til at finansiere den offentlige sektor. Dermed er du en del af en vigtig, politisk prioriteret opgave og du får mulighed for at tage ansvar, lære en masse og gøre en forskel.
Vi sætter pris på at have et godt miljø – både fagligt og socialt. Vi har travlt, men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid. Vi løfter i flok, når der er behov for det.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send os din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”Søg stillingen” senest søndag den 22. oktober 2023.
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen, opgaver og organisationen hos kontorchef Morten Strandberg på telefon 72 37 34 12.
Vi forventer at afholde samtaler den 30. oktober 2023. Der kan blive tale om yderligere en samtale, hvori indgår personanalyse, logiktest eller en case.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
I forbindelse med ansættelse indhenter vi straffeattest og referencer.
Tiltrædelse 1. januar 2024 eller efter aftale
Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads, Lauritzens Plads, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921403