BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at sikre effektiv opfølgning og rapportering, har du erfaring med at holde styr på projekttidsplaner er det en fordel men ikke en betingelse. Så er du måske vores kommende Planner til en nyoprettet stilling i en internationalt orienteret og projektbaseret bæredygtig energivirksomhed.
Om jobbet
Som Planner vil du være ansvarlig for udarbejdelse, opdatering og styring af projekttidsplaner for vores internationale turnkey-projekter. Du vil arbejde tæt sammen med Head of PMO & Projects og projektledelsen samt øvrige interessenter for at sikre, at tidsplanerne er realistiske og overholdes i hele projektets levetid.
Dine primære opgaver og ansvarsområder omfatter:
Udarbejdelse, opdatering og vedligeholdelse af detaljerede projekttidsplaner
Opfølgning på fremdrift i forhold til tidsplaner og identifikation af eventuelle afvigelser
Tæt samarbejde med Head of PMO & Projects for at sikre koordinering og integration af tidsplaner på tværs af alle projekter
Tæt samarbejde med projektledelsen og teamet for at sikre koordinering af det specifikke projekt
Rapportering til ledelse og interessenter om fremdrift og eventuelle risici eller forsinkelser
Bidrage til kontinuerlig forbedring af planlægningsprocesser og værktøjer
Din profil
For at være kvalificeret til stillingen som Planner, forventer vi, at du har:
- Erfaring med udarbejdelse og styring af projekttidsplaner, gerne fra komplekse tekniske eller ingeniørmæssige projekter
- Stærke analytiske evner og evne til at håndtere komplekse sammenhænge
- Godt kendskab til projektstyringsværktøjer, herunder MS Project eller lignende
- Evnen til at arbejde selvstændigt, struktureret og med fokus på detaljer
- Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
Mulighed for uddannelse
Vi er åbne for at uddanne den rette kandidat, der viser potentiale og motivation for at lære og udvikle sig inden for projektstyring, selv hvis du ikke har direkte erfaring i alle områderne nævnt ovenfor.
Interesseret?
Har du spørgsmål, eller ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of PMO & Projects, Kenneth Lykkegaard Sønderkær på tlf. +45 25 44 93 70.
Vi opfordrer dig til at søge stillingen snarest, da vi behandler ansøgninger løbende.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Om virksomheden
Aalborg Energie Technik a/s blev etableret i 1997 og udvikler, sælger, projekterer, indkøber, monterer, idriftsætter og servicerer komplette træfyrede kraftvarmeværker på 25-170MW. Udgangspunktet er avancerede biomassefyrede dampkedler med tilhørende udstyr. Markedet er Vesteuropa med aktuel hovedvægt på England, Frankrig og Italien.
Selskabet beskæftiger cirka 140 medarbejdere fordelt i Danmark og Polen.
Yderligere information om Aalborg Energie Technik a/s kan du finde på vores hjemmeside: www.aet.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
AALBORG ENERGIE TECHNIK A/S, Alfred Nobels Vej, 9220 Aalborg Øst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6083794