Personale-/kundekonsulent søges til MatchMind i Aalborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har travlt i MatchMind - og søger nu yderligere en konsulent til teamet!

Brænder du for salg og service - og har du en rummelig og imødekommende personlighed? Trives du, hvor tempoet er højt, men er samtidig god til at skabe overblik - og har du lyst til at blive en del af et dynamisk team? Så er det dig vi mangler i MatchMind!

Talent for at koordinere

Du kommer til at udnytte dit talent for at koordinere og vise, at du kan bevare overblikket uden at miste sansen for detaljen. Du står for at matche jobs hos vores kunder med de helt rette vikarer og kandidater, og en stor del af din arbejdstid foregår på telefonen. I dagligdagen får du ansvaret for, og stor frihed til, at sikre matchet og dialogen med kunde og vikar udføres professionelt.

Dine arbejdsopgaver:

  • Søgning af ledige på Jobnet og i andre databaser
  • ​Gennemføre telefoninterviews og interviews på kontoret
  • Tæt kontakt til kunder ved afdækning af behov og præsentation af kandidater
  • Opsætning og indtastning af annoncer på Jobnet, website og sociale medier
  • Professionel behandling af ansøgninger
  • Div. administrative opgaver, herunder løbende opdatering af IT-systemerne

.. og meget mere.

Evne til at se muligheder

Du har gerne en baggrund fra branchen. Alternativt har du erfaring med salg og service b-t-b - og har haft et job, der har stillet krav til dine evner til at se muligheder og arbejde med korte deadlines. Du er desuden vant til at holde snor i både større opgaver og daglige rutiner, men det vigtigste er, at du har erfaring med salg og service, har et godt drive - og er god til at huske.

Du har gennemslagskraft og personlig pondus, som kommer til udtryk såvel i dialogen med kunder og vikarer som i hverdagen på kontoret.

Du er rutineret bruger af MS Office-pakken og har generelt flair for IT.

Fleksibilitet er et must

Arbejdstiden er 8-16, men jobbet og branchen kræver en god portion fleksibilitet. Herudover har MatchMind døgnåbent og betjener dermed også kunder og vikarer uden for almindelig kontortid. Du vil skulle indgå i en vagtordning, der dækker timerne 16-8. Vagten dækkes hjemmefra og der aflønnes separat for dette.

MatchMind tilbyder

God fast løn, pensions- og sundhedsordning samt tillæg ved vagt. Ansættelse i en succesfuld virksomhed, hvor vi opererer med høj tillid til hinanden - og hvor du får et stort ansvar for opgaverne i dagligdagen. Du indgår desuden i et erfarent, dygtigt og engageret team, hvor alle tager ejerskab for forretningen. Vi arbejder med personlig og faglig udvikling og bruger mange ressourcer på at sikre trivsel.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Larisa Mahmutovic på tlf. 30 21 45 12.

Tiltrædelse efter aftale.

Klik på "Send ansøgning" til højre, hvis du ønsker at komme i betragtning til dette job. Når du klikker på linket føres du automatisk over i MatchMinds system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet. Det er vigtigt, at du følger denne fremgangsmåde, idet vi på denne måde kan tilbyde en langt bedre sikkerhed og dermed højere beskyttelse af dine personoplysninger, end hvis du eksempelvis sender dokumenterne i en usikret e-mail. Vi har ligeledes brug for dit samtykke til bl.a. at dele dine oplysninger med den virksomhed, vi rekrutterer på vegne af, og dette kan vi sikre ved, at du benytter ovennævnte fremgangsmåde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MatchMind A/S, Gasværksvej, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018660

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet