BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at styre Området for Socialpsykiatris økonomi?
Er du detaljeorienteret, glad for at samarbejde og kan lide ansvar? Så er du måske den barselsvikar, vi søger til stillingen som økonomikonsulent hos Området for Socialpsykiatri pr. 1. december 2024.
Om området
Området for Socialpsykiatri er et af fire områder under Specialsektoren i Region Nordjylland. Området dækker fem botilbud, der er spredt over hele regionen, og er ved at etablere et sjette botilbud for børn og unge med svær selvskadende adfærd. De nuværende fem botilbud henvender sig til mennesker med svære sindslidelser ofte med komplicerede sideproblematikker som misbrug af rusmidler, selvskadende og udadreagerende adfærd, herunder borgere med dom, samt mennesker med demens. Tilbuddene arbejder indenfor servicelovens §§107-108 og §85. Du kan læse mere om Specialsektoren og Området for Socialpsykiatri på hhv.: Om Specialsektoren (rn.dk) og Området for Socialpsykiatri (rn.dk).
I Området for Socialpsykiatri ønsker vi et stærkt fokus på driften og den økonomiske styring i et marked, hvor aktivitet, indtægter og omkostninger varierer over tid.
Om stillingen
Du får direkte reference til områdechefen, og de konkrete arbejdsopgaver vil være i relation til Området for Socialpsykiatri. Din arbejdsplads bliver i områdets Fællesfunktion i Regionshuset i Aalborg, men du indgår i et tæt samarbejde med de fem socialpsykiatriske botilbud i området, samt Specialsektorens Administration og øvrige områder. Du bliver en del af en virksomhed, der er kendetegnet ved indflydelse, tillid, ordentlighed og professionalisme (Regionens ITOP-værdier), og hvor ambitionsniveauet på det socialpsykiatriske felt er højt.
Vi tilbyder dig et job
- med en god introduktion med områdets økonomikonsulent den første måned
- med en afvekslende og spændende stilling med et stort ansvar og gode muligheder for selv at præge funktionen
- med et tæt samarbejde med områdechefen og den øvrige ledelse samt sekretærer i Området for Socialpsykiatri
- med god sparring i forhold til opgaver og udfordringer
- med et anerkendende arbejdsmiljø med en uformel omgangstone
- hvor der er inspirerende, engagerede og dygtige kollegaer, både i Området for Socialpsykiatri, Specialsektorens Administration og Specialsektorens øvrige områder
- hvor du bliver en del af et spændende forum med de øvrige økonomikonsulenter i Specialsektoren
- Strategisk økonomisk ledelsesunderstøttelse af områdechefen
- Ledelsesunderstøttelse af områdets tilbuds- og afdelingsledere ift. den løbende økonomistyring og opfølgning.
- Deltagelse i diverse mødefora og arbejdsgrupper ift. økonomistyring i området og på Virksomhedsniveau.
- Økonomistyring af projekter og tværgående opgaver
- Fastholdelse af regnskabs- og bogføringspraksis på tværs af området
- Afholdelse af månedlige økonomimøder med botilbuddene og områdechefen
- Afholdelse af årligt budgetmøde med botilbuddene
- Økonomiske analyser
- Varetagelse af puljemidler
- Ny ydelses- og takststruktur 2026
- Afrapportering til Specialsektorens Administration
- Tovholder på diverse økonomiske opgaver i området
- Administration af Kursusportalen ift. områdets kurser
- har en relevant økonomisk uddannelse på kandidatniveau
- har kørekort, da der må påregnes en del kørsel mellem områdets botilbud
- har erfaring med arbejdet med økonomi – gerne med kendskab til regionale eller kommunale økonomiopgaver
- er selvstændig og ansvarsbevidst
- har gode samarbejdsevner og formår at skabe netværk
- er dygtig til at formulere dig i skrift og tale om økonomiske problemstillinger og kan formidle det i rette sprogbrug som passer til modtager
- er en erfaren og dygtig IT-bruger. Vi anvender bl.a. Microsoft Office-pakken, ØS-indsigt, SD-løn, NemØkonomi, Sensum One, Plan2learn samt SBSYS
- har lyst til at arbejde i et dynamisk og til tider travlt miljø, hvor humøret er højt, og det kollegiale prioriteres
- har kendskab til bogføring, da dette anses som en fordel
så er du velkommen til at kontakte områdechef Carsten Kaalbye på telefon 22 18 7065 eller via mail c.kaalbye@rn.dk, eller Økonomikonsulent Josephine S. Degenkolv på telefon 20536839 eller via mail j.degenkolv@rn.dk
Det praktiske
- Arbejdsstedet er Regionshuset, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Øst
- Ansøgningsfrist er den 18. oktober 2024
- Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 28. oktober 2024
- Tiltrædelsesdato er den 1. december 2024
- Stillingen er tidsbegrænset til barselsvikariatets ophør
- Løn- og ansættelsesvilkår er efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation
- Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer samt straffeattest
Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Nordjylland, Mølleparkvej 12, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6123175