BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har travlt, derfor søger vi en kollega, der bidrager med høj faglighed, kan skabe sammenhænge og struktur og er god til at samarbejde. Hvis du kan genkende dette, så er jobbet som Økonomiassistent på FGU Aalborg måske lige noget for dig?
På FGU Aalborg vægter vi høj grad af åbenhed og dialog, og du vil blive en del af en arbejdsplads med forskellige faggrupper og hvor fokus er på kerneopgaven.
Vi søger en kollega, der sammen med vores øvrige økonomiteam medvirker til at drifte FGU Aalborg indenfor økonomi og bogholderi.
Du er smilende og serviceminded med stort drive.
Du er med til at sikre brugervenlige og effektive arbejdsgange.
Du kan arbejde selvstændigt men også i teams på tværs af organisationen.
Du kan håndtere komplekse opgaveløsninger med mange deadlines, herunder har du evnen til at prioritere opgaverne og udvise fleksibilitet i forhold til spidsbelastningsperioder.
Vi tilbyder en mulighed for at være med til at udvikle din stilling og opgaveområder i samarbejde med det nuværende administrative team. Hos os er der gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi er kendetegnet ved en uhøjtidelig stemning og højt til loftet.
Vi er ca. 75 medarbejdere, og har cirka 350 elever fordelt på vores afdelinger i Aalborg og Kongerslev.
Du vil både individuelt og i samarbejde bl.a. varetage følgende opgaver
Økonomi og administration
- Håndtering af indkomne og udgående fakturaer
- Kreditor- og debitorbogholderi
- Håndtering af udlæg m.m.
- Elektronisk arkivering (IMS Case)
- Afstemning af bogholderi
- Klargøring af materialer til revisionen
- Daglige ad hoc driftsopgaver
- Supportere på elevadministration i travle perioder
Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi ønsker os, at du
- har en bred erfaring med bogholderi
- har kendskab til Navision
- har gode digitale kompetencer
- bliver motiveret af fællesskabet og samarbejde med kollegaer
- har en udpræget systematisk og struktureret tilgang til arbejdet
- er åben, tillidsfuld og humoristisk
Vi tilbyder dig
- en arbejdsplads med en uformel omgangstone i en samarbejdende organisationskultur med et fælles fokus på løsning af kerneopgaven i FGU
- gode muligheder for personlig og faglig udvikling
- et stærkt og tillidsfuldt administrativt team
- dygtige og dedikerede kollegaer
- en dynamisk hverdag præget af mangfoldighed
- muligheden for at bidrage til en meningsfuld hverdag for vores elevgruppe
Du kan læse mere om FGU på BUVM’s hjemmeside: www.uvm.dk/forberedende-grunduddannelse
Vilkår og ansøgningsfrist
Stillingen er som udgangspunkt min. 20 timer og max 24 timer om ugen fordelt på 3-4 dage.
Ønskes besat snarest muligt og senest den 1. december 2024.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) Organisationsaftale sg cirkulære af 1. august 2022 om organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere mellem Skatteministeriet og HK-Stat med virkning fra 1. april 2021 (Medst.nr. 042-22). Stillingen indplaceres på løngruppe 2, provinsen. Sats 2. Afhængig af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg
Henvendelse vedrørende stillingen rettes til Økonomi- og Administrationschef Christian Lynnerup, på telefon 40 11 89 87 eller mail: cly@fguaalborg.dk.
Ansøgningsfrist
Tirsdag den 22. oktober 2024.
Samtaler forventes afholdt mandag den 28. oktober 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(20-24 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
FGU Aalborg, Sohngårdsholmsvej, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120065