Nye kollegaer til Kundeadministrationen hos Nordværk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger 4 dygtige og engagerede kollegaer, der har lyst til at indgå i en afdeling, hvor professionel service går hånd i hånd med godt humør. I Kundeadministrationen bliver du en del af afdelingen, der varetager kundehenvendelser, og sammen er vi Nordværks ansigt udadtil.

Det seneste år har vi haft en kraftig vækst i både opgavemængden og -bredden fra de seks ejerkommuner, der står bag Nordjyllands nye affaldsfællesskab. Vi forventer, at det fortsætter i de kommende år, og her spiller Kundeadministrationen en central rolle.


Stillingen i Kundeadministrationen

Vi søger medarbejdere med fokus på løsningsorienteret kommunikation og med fremragende kvalifikationer inden for kundeservice. Som medarbejder i Kundeadministrationen, skal du arbejde med at:

  • Besvare kundehenvendelser, herunder håndtere personlige henvendelser, telefonopkald, e-mails og opfølgning på kunders selvbetjeningsvalg
  • Være i dialog med renovatører vedr. daglige uforudsete hændelser, som kræver løbende dialog for at sikre den bedst mulige service til alle vores kunder
  • Lave ordinær sagsbehandling, herunder oprette nye kunder og håndtere afvigelser eller ændringer i eksisterende aftaler ved brug af vores IT-fagsystem
  • Varetage dybdegående sagsbehandling som komplekse sager om tillæg eller refusioner, hvor arbejdet udføres i flere fagsystemer
Dine personlige og faglige kendetegn

Du er stærk i din professionelle dialog, både skriftligt og mundtligt. Du tilpasser din service til forskellige typer af kunder, også når vores serviceniveau ikke lever op til kundens forventninger. De forstyrrelser, der kommer i løbet af dagen, håndterer du samtidig med, at du bevarer overblikket og formår at vende tilbage til dine opgaver.

Du har f.eks. en kontoruddannelse eller tilsvarende erfaring og er vant til at arbejde i kundesystemer. Sagsbehandling er en disciplin, du mestrer, og du kan se den røde tråd imellem de forskellige i fagsystemer, vi arbejder i til dagligt.

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du har et stærkt servicegen og kan lide at være i dialog med kunder, både telefonisk og skriftligt. Du trives bag en skærm og i et performancemiljø, hvor du gennem ugen arbejder med forskellige opgaver.

Samarbejde og sparring mellem kollegaerne og afdelingslederen i Kundeadministrationen er en vigtig forudsætning for, at vi leverer den bedste service hver gang – her skal du spille aktivt ind. Derfor er det vigtigt, at du er i stand til både at arbejde selvstændigt og sammen med teamet, når opgaven kræver det.



Nordværk kan tilbyde

Kundeadministrationen er frontlinjen til alle vores kunder og ambassadører for Nordværk. Hver samtale og interaktion med en kunde er en mulighed for at implementere vores vision om innovative, miljørigtige og effektive løsninger på affalds- og energiområdet. Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores dedikerede afdeling, hvor din professionalisme og dit engagement vil bidrage direkte til Nordværks position som Nordjyllands foretrukne samarbejdspartner.

Vi vægter en varm, humoristisk og uformel omgangstone med fokus på at spille hinanden gode. Vi sætter faglighed og det sociale fællesskab højt og tror på, at det skaber de bedste resultater – og ikke mindst trivsel i hverdagen. Efter ansættelse af de 4 nye kollegser er vi i alt 15 fuldtidsmedarbejdere i Kundeadministrationen og 3 studiemedarbejdere.


Løn og ansættelsesforhold

Stillingen er på 37 timer ugentligt, og der gives løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Over Bækken 2, 9000 Aalborg.


Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mariane Kristensen på telefon 2520 4944.

Ansættelse 1. maj 2024. Ansøgningsfristen er den 25. februar 2024.

Ansættelsessamtaler: 1. marts og 6. marts 2024. Der er to samtalerunder, og kandidater til 2. samtale skal besvare en personprofil.

Nordværk ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold, til at søge stillingen.


Nordværk I/S
Nordværk er førende inden for affaldshåndtering og ressourceudnyttelse. I et stærkt fællesskab bidrager vi til den grønne omstilling med fokus på klima og miljø, til gavn for ejerkommuner, borgere og virksomheder. Med blik for ejerkommunernes behov er vores kerneopgave at løse de overdragede opgaver effektivt, innovativt og gennemsigtigt med visionen for øje. Vi leverer tryghed og sikkerhed i opgaveløsningen, med stærk fokus på den økonomiske, den miljømæssige og den sociale bundlinje. Vi prioriterer og deltager aktivt i lokale løsninger og skaber resultater med blik for hele Nordjylland – og den øvrige omverden. Nordværk vil være hele Nordjyllands foretrukne samarbejdspartner indenfor innovative, miljørigtige og effektive løsninger på affalds- og energiområdet. I partnerskaber med virksomheder og videns institutioner vil vi bidrage med nye løsninger til gavn for miljø og klima. Med et stærkt fokus på vores fælles fremtid vil vi være klimaneutrale og pionerer i den grønne omstilling.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nordværk I/S, Aalborg, Troensevej , 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987406

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook