BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Gug plejehjem har plads til 41 beboere, som er fordelt på 2 afdelinger, samt et samarbejde med midlertidige pladser i nattevagten (24 pladser).
Vi kan tilbyde:
- Et spændende arbejde med gode kollegaer
- Et godt arbejdsmiljø
- Et plejehjem med fokus på de hjemlige rammer og atmosfære
- Skønne beboere og pårørende
- Udfordrende og vekslende arbejdsopgaver
- Helhedspleje
- Vi er uddannelsessted for social- og sundhedspersonale, og er alle aktive medspillere for at sikre elevernes uddannelse og læring
Lidt om stillingen:
- Det er en fast stilling i udgangspunktet på 37 timer/ugen
- Ansættelsen vil primært være nattevagt
- Du bliver tilknyttet et team, men vi arbejder meget fleksibelt i huset, og hjælper hinanden
- Forventet ansættelsesdato er 1. oktober 2024 eller hurtigst muligt herefter
Dine primære opgaver vil være:
- Pleje og omsorg
- Praktisk hjælp
- Arbejde ud fra dit kompetenceområde
- Samarbejde med kollegaer, pårørende, hjemmesygeplejen, nattevagter m.m.
- Dokumentation i omsorgssystemet CURA
Faglige kompetencer:
- Du er uddannet social- og sundhedshjælper
- Du har relevant erfaring fra tidligere arbejde (herunder også elevtiden)
- Du er bevidst om egne kompetencer
Personlige kompetencer:
- Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
- Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
- Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
- Du værdsætter et godt arbejdsmiljø og ønsker at bidrage positivt til dette
- Du er omstillingsparat og ikke bange for nye udfordringer
- Du er smilende, positiv og glad
- Du har empati
Arbejdsstedets adresse:
Fortunavej 2, 9210 Aalborg SØ
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Louisa Olsen på tlf. 2520 5583.
Ansøgningsfrist er den 15. september 2024 - Det forventes at der afholdes samtaler i uge38/39.
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
www.aalborg.dk, Fortunavej 2, 9210 Aalborg SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100315