BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded og en skarp Teamleder med god forretningsforståelse?
Myextensions er en succesfuld scale-up virksomhed, som er på en spændende international vækstrejse. Vi har vind i sejlene med kraftig omsætningsvækst, og vi vil fortsætte vores vækst de kommende år i takt med yderligere international expandering. Vores mål er at blive Europas største spiller indenfor vores branche. Størstedelen af vores forretning er E-commerce, men vi har desuden egen salon og butik i Aalborg.
I forbindelse med vores vækst søger vi en dygtig Customer Care Teamleder, som har direkte reference til virksomhedens direktør og ejer. Vores nye Teamleder kommer til at stå i spidsen for Myextensions kundeserviceafdeling og vil være ansvarlig for at lede og motivere vores Customer Care team med fokus på at sikre en fantastisk kundeoplevelse.
Din rolle
Du vil være en central figur i vores virksomhed og vil arbejde tæt sammen med alle afdelinger, for at sikre vores høje servicestandarder og bidrage til virksomhedens vækst.
Du vil få en høj grad af frihed til at sætte dit præg på vores fremtidige kundeservice, og du vil opleve den nødvendige support og back-up til at udleve strategien.
Du vil lede et Customer Care team som på nuværende tidspunkt består af 2 faste Customer Care assistenter og 3-4 studiemedhjælpere. Vi forventer, at teamet vokser til dobbelt størrelse indenfor 2-3 år, og i den kommende tid bliver Myextensions mere international, hvorfor der bliver fokuseret på online support på flere sprog. Vi har et højt serviceniveau i vores kundeservice, og dette niveau skal bibeholdes i takt med at vi vokser.
Dine ansvarsområder:
- Ledelse af customer care teamet:
Som spillende træner og daglig leder i Customer Care går du forrest i at vise det gode eksempel på kundeservice, samt være ansvarlig for at rekruttere, træne og udvikle medarbejdere i Customer Care afdelingen. Du skaber et positivt og motiverende arbejdsmiljø, der fremmer teamwork og individuel vækst. Som leder tilsikrer du en effektiv arbejdsfordeling og sikrer at teamet når deres mål og leverer høj service til vores kunder.
- Kundeoplevelsen
Du sikrer, at vores kunder modtager en enestående serviceoplevelse ved at etablere og sikre høje standarder for kundeservice. Du håndterer og løser spørgsmål, klager og reklamationer på en professionel og tilfredsstillende måde. Derudover identificerer de områder, hvor kundeservicen kan forbedres, og implementerer relevante tiltag for at øge kundetilfredsheden under hensyntagen til det forretningsmæssige perspektiv. - Samarbejde med andre afdelinger:
Du vil arbejde tæt sammen med andre afdelinger i Myextensions. Samarbejdet er vigtigt for at sikre, at vores kunder får den bedste service og support. Her skal du også være i stand til at videreformidle feedback fra kunder til eksempelvis Marketing og Ecommerce for at forbedre vores produkter, processer og hele kundeoplevelsen. - Forretningsforståelse og analyse:
Du er ansvarlig for at indsamle og analysere data om kundetilfredshed og præstationer i kundeservice. Du skal kunne identificere tendenser og forbedre vores kundeservice effektivitet og processer. Du har sans for forretning, der balancerer mellem god service og salg. Derudover er du digital og hjemmevant i systemer, og har relevant erfaring med at implementere og optimere dette i kundeservice
Du kan forvente:
- Høj grad af ansvar og mulighed for at sætte en retning for kundeservice
- Et skønt team med et stærkt socialt sammenhold, både i og udenfor arbejdstiden
- En ambitiøs virksomhed på en spændende vækstrejse
- Et godt arbejdsmiljø, hvor der ikke er langt mellem faglighed og latter
- Fleksibilitet og frihed under ansvar
- Løn efter kvalifikationer
Kvalifikationer og kompetencer:
- Minimum 2 års erfaring som Teamleder inden for Customer Care
- Erfaring med at lede og motivere et team af medarbejdere
- Fremragende kommunikationsfærdigheder på dansk og engelsk
- Evnen til at arbejde under pres og bevare en positiv og professionel attitude
- Struktureret med et godt overblik, samt analytisk og problemløsende
- Du har en positiv “can do” attitude
- Dit mindset er digitalt, og det er en fordel hvis du har tidligere erfaring fra Ecommerce D2C
Kunne du tænke dig at arbejde i en Ecommerce vækstvirksomhed med fart på, og et fantastisk godt sammenhold? Så send din ansøgning samt CV til job@myextensions.com
Vi afholder løbende samtaler og forventer stillingen besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Julie på:
Mail: jn@myextensions.com eller tlf.: +45 42 33 37 99
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Myextensions, Nørregade, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: job@myextensions.com
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908743