MOMENT A/S: Sagsbehandlere til Motorstyrelsen i Aalborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Gør din passion til dit job, vær med til at sikre et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark.

Vi søger på vegne af Motorstyrelsen nye medarbejdere til styrkelse af deres værdifastsætterenheder, der beregner registreringsafgift af alle typer køretøjer, så borgere og virksomheder betaler den korrekte afgift.

Hos Motorstyrelsen får du mulighed for at påvirke deres fremtidige løsninger, og du bliver en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes. Du kommer til at arbejde med et område, der har stor bevågenhed, og du er med til at løse en vigtig samfundsopgave.

Jobbet som sagsbehandler

Som sagsbehandler kan du komme til at arbejde med forskellige sagstyper. Du skal være med til at sikre, at køretøjer er korrekt registreret, og at værdien og afgiften fastsættes på et ensartet grundlag.

Du vil som en del af din hverdag som sagsbehandler i Motorstyrelsen have telefonisk kontakt med borgere og virksomheder, det ses derfor gerne at du har et udpræget servicegen. Her vil du få kyndig hjælp og vejledning fra dine kolleger.

Du kommer til at arbejde med vurdering af køretøjers værdi og beregning af registreringsafgift, hvor sagerne vil være varierende. Din arbejdsdag vil primært omhandle:

  • Omberegning af køretøjers registreringsafgift
  • Vurdering af køretøjers værdi og beregning af registreringsafgift.
  • Fastsættelse af værdi og afgift på varierende sager
  • Udarbejdelse af korrekt sagsfremstilling
  • Telefonisk kontakt med borgere og virksomheder som led i sagsbehandling

Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du er omgivet af gode kolleger, der hjælper til med en grundig oplæring og faglig sparring. Der sættes stor pris på det gode arbejdsmiljø – både fagligt og socialt og der løftes i flok i de travle perioder, hvor alle tager fra.


Er det dig, vi søger?

Vi søger først og fremmest dig, der er nysgerrig på at lære nyt og trives med en rutinepræget hverdag, hvor tempoet er højt. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en Bachelor/professionsbachelor inden for: offentlig administration, økonomi, finans eller forvaltning. Har du indsigt i at arbejde i en offentlig myndighed og/eller et kendskab til forvaltningsloven er det bestemt et plus!

Som person er du bevidst om detaljer og kvalitet og du er i stand til at fordybe dig såvel som at få noget fra hånden. Vi håber, du kan nikke genkendende til følgende:

  • Detaljeorienteret, struktureret og analytisk i din tilgang til problemløsning
  • Serviceminded og kundeorienteret i dialogen med borgere og virksomheder
  • Arbejder effektivt, selvstændigt og er ikke bange for at træffe beslutninger
  • Du er dygtig til at kommunikere både på skrift og i tale, og du må meget gerne have erfaring med sagsbehandling.
  • It kyndig og god til at lære nyt!

Du vil få en grundig oplæring, inden du på sigt skal kunne håndtere dine opgaver selvstændigt. Samtidig er teamsamarbejde en vigtig del af deres arbejdsform, og der vægtes videndeling og sparring med kolleger.

Der bliver lagt vægt på, at du tænker helhedsorienteret og sætter borgere og virksomheder i fokus. Det er derudover en forudsætning for jobbet, at du har kendskab til at arbejde med Office pakken samt behersker Dansk og engelsk på et professionelt niveau i skrift og tale.

At være omstillingsparat er ligeledes en forudsætning for, at du trives i jobbet, ligesom du skal kunne trives med, at der skal leveres på en række fastsatte mål.

Praktisk

Der er opstart 04. september, og der er tale om et fuldtidsvikariat frem til 31/12-23, med mulighed for forlængelse.

Vi afholder assessment, samtaler vil være i uge 35, så det er en forudsætning for at komme i betragtning, at du kan deltage denne uge.

Løn: Vi tilbyder en timeløn på 171,2 (bestående af en fast timeløn på 160 samt 7% i frivalgstillæg som udbetales med din løn)

Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet, 08:00-15:24.

Lokation: Kontoret ligger i Aalborg på adressen: Lauritzens Pl. 1, 9000 Aalborg

Vi glæder os til at høre fra dig


Ansøg nu

Moment varetager den indledende samtaleproces og der vil derefter være samtaler hos Motorstyrelsen i Aalborg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185872

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894880

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet