Medarbejder til service- og sikkerhedsteamet ved Retten i Aalborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med en kombination af administrative opgaver og serviceopgaver, og vil du være med til at give brugerne af retten en god og tryg oplevelse med fokus på korrekt og venlig vejledning, så er det muligvis dig, vi har brug for.

Retten i Aalborg søger med tiltræden snarest muligt en service- og sikkerhedsmedarbejder. Retten i Aalborg beskæftiger omkring 90 medarbejdere og er organisatorisk opdelt i 4 sagsbehandlende afdelinger og en administrationsafdeling, som bl.a. varetager bogholderi, personaleadministration, sikkerhed og en række andre opgaver.

Hvad skal du lave?
Som service- og sikkerhedsmedarbejder bliver du en del af rettens administrationsafdeling, der består af i alt 14 medarbejdere, hvoraf 6 løser opgaver i service- og sikkerhedsteamet. Service- og sikkerhedsteamet står bl.a. for modtagelsen af alle de brugere, der kommer i retten, hvad enten det er til en fogedsag, en straffesag eller en notarforretning.

Afhængig af ansøgerens baggrund og kvalifikationer er opgaverne bl.a. følgende:

  • Vejledning af brugerne bl.a. om godtgørelse for at møde i retten og indlevering af diverse blanketter
  • Udsendelse af bødesager eller lignende
  • Sortering af post og tømning af rettens hovedmail
  • Telefonomstilling som afløser
  • Varetagelse af sikkerhedskontrollen ved rettens indgang
  • Klargøring af lokaler til diverse retsmøder, herunder gennemgang af næste uges berammede sager og evt. kommunikation med uddannelsesinstitutioner i forbindelse med skolebesøg
  • Kontakt til udlejer, håndværkere, politi og Kriminalforsorgen
  • Indkøb og opdækning til møder
  • Bygningsvedligeholdelse
  • Forskellige praktiske opgaver, herunder oprydning af depoter og andre små-reparationer
Hvem er du?
Vi lægger vægt på, at du:

  • Er vant til at yde god service
  • Er rolig og har god situationsfornemmelse
  • Eventuelt har erfaring med kontorarbejde
  • Har gode it-kundskaber
  • Har en venlig udstråling og fremtræder med autoritet
  • Taler godt dansk og behersker engelsk på et forståeligt niveau
  • Har gode samarbejdsevner og et højt humør
  • Har erfaring med konflikthåndtering eventuelt har relevant uddannelse
  • Har praktisk sans
Da stillingen kan indebære lidt længere dage, forventes det, at du er fleksibel i forbindelse med tilrettelæggelsen af din arbejdstid.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt. Stillingen er på fuld tid og forventes besat i henhold til OAO-S fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO (Offentlige Ansattes Organisationer) samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller organisationsaftalen mellem Finansministeriet og Serviceforbundet for vagtfunktionærer i staten mv. (252).

Stillingen er som udgangspunkt lønmæssigt indplaceret i løngruppe 2, sats 2 (HK), hvor basislønnen for tiden udgør 26.598,42 kr. om måneden, hertil kommer pension efter reglerne i fællesoverenskomsten. Der vil eventuelt være mulighed for at aftale et personligt tillæg afhængig af dine faglige kvalifikationer og forudgående erfaring.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt og opretholde din sikkerhedsgodkendelse under hele din ansættelse. Du kan læse mere her: https://www.pet.dk/Forebyggende%20Afdeling/Sikkerhedsundersogelser.aspx

Det er endvidere en forudsætning, at du har kørekort.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder i administrationen Dorthe Petersen på telefonnummer 99 68 84 05. Du kan også læse mere om Retten i Aalborg på vores hjemmeside: www.domstol.dk/aalborg

Ansøgning:
Du sender din ansøgning online via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på siden.

Ud over din ansøgning skal du medsende CV, eventuelle anbefalinger, relevante uddannelsespapirer og et vellignende foto. Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest onsdag den 3. januar 2024.

Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Ansættelsessamtaler:
Vi forventer af holde ansættelsessamtaler med udvalgte kandidater i uge 3.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Retten i Aalborg, Badehusvej , 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953426

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook