BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig lønbogholder, der har stor systemforståelse - og er vant til at arbejde med timeløn og overenskomster.
Jobbet og arbejdsopgaverneDu får et alsidigt job med mange forskellige opgaver, herunder lønkørsel for timelønnede og funktionærer, lønbogføring og -afstemning, refusionsansøgninger på Virk.dk, overenskomstmæssige spørgsmål m.m. Herudover vi du arbejde med alm. daglig bogføring, statistikker, rapportering etc.
Du vil være bindeled og sparringspartner til virksomhedens øvrige medarbejdere i drift, salg og rekruttering, men også til de vikarer, der dagligt arbejder hos MatchMinds mange forskellige kunder.
Vi står over for et systemskifte, og du vil få en central rolle i hele denne del. Det er derfor et must, at du er systemstærk og har solid erfaring med timeløn og overenskomster - og måske tidligere har haft ansvar for skift af et lønsystem.
Du vil få reference til virksomhedens direktør.
Faglige og personlige kvalifikationer- Relevant baggrund inden for løn, regnskab, økonomi etc.
- Kendskab til overenskomster som fx. Industriens Overenskomst
- Dygtig til IT - og har måske haft ansvaret for at skifte lønsystem tidligere
- Har en struktureret, systematisk og samtidig proaktiv og forretningsmæssig tilgang til opgaverne
- Opsøger ny viden og kan omsætte den til praksis
- Er analytisk og proaktiv - og jagter løbende optimeringer og forbedringspotentialer
- Er en synlig og stærk kommunikator, der er markant og vedholdende - og med udprægede samarbejdsevner
- Er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og arbejdstider
Herudover er det vigtigt, at du trives med at være del af et mindre firma, hvor holdånden er en naturlig del af hverdagen, hvor stemningen og miljøet er afslappet, og hvor alle hjælper alle. Du er en positiv person, der forstår vigtigheden af at yde en høj service – såvel overfor vikarer og kunder som internt overfor kolleger.
Du tilbydesEt selvstændigt job med stort ansvar i en virksomhed, hvor trivsel, arbejdsmiljø, arbejdsmoral og ordentlighed vægtes højt. Du bliver del af et team i en moderne og velfunderet virksomhed med 20 års erfaring i branchen - og styr på økonomien. Du får gode muligheder for både personlig og faglig udvikling - herunder bl.a. relevante kurser.
Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, mobil, hjemmearbejdsplads og mulighed for hjemmearbejdsdage.
Stillingen kan søges både som deltid og fuldtid.
Klik på "Send ansøgning" til højre, hvis du ønsker at komme i betragtning til dette job. Når du klikker på linket føres du automatisk over i MatchMinds system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet. Det er vigtigt, at du følger denne fremgangsmåde, idet vi på denne måde kan tilbyde en langt bedre sikkerhed og dermed højere beskyttelse af dine personoplysninger, end hvis du eksempelvis sender dokumenterne i en usikret e-mail. Vi har ligeledes brug for dit samtykke til bl.a. at dele dine oplysninger med den virksomhed, vi rekrutterer på vegne af, og dette kan vi sikre ved, at du benytter ovennævnte fremgangsmåde
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MatchMind A/S, Gasværksvej 30 B, st., 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://matchmind.dk/ledige-jobs?hr=show-job/162617&linkref=135296&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5907509