BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med processer og opfølgning, holder du af at sparre med teamledere omkring effektiviteten af driften, og vil du være med til at bidrage til en effektiv og stabil IT-drift? Så har Netic jobbet til dig!
Netic er en førende virksomhed inden for drift af kritiske IT-infrastrukturer og løsninger. Vi arbejder med avancerede teknologier og værktøjer for at levere stabile services til vores kunder. Vi tror på innovation, samarbejde og konstant læring, og vi søger lige nu en engageret IT Service Management Specialist, der deler vores passion for teknologi.
Som vores nye IT Service Management Specialist får du base på Aalborg-kontoret. Herfra kommer du til at bidrage til ITIL-rollerne i vores Service Desk. Du skal sikre håndtering af nedbrud og ændringsstyring, således at der er en optimal driftsstabilitet.
Vi forventer, at du kan:
- Skabe overblik over incidents.
- Påtage dig rollen som Incident Manager i tilfælde af nedbrud.
- Håndtere planlægning og koordinering af changes.
- Identificere, analysere, dokumentere og prioritere problemer og medvirke til implementering af effektive løsninger.
- Opretholde dokumentation til overholdelse af standarder og procedurer samt udarbejde incidentrapporter.
- Udarbejde driftsrapporter og efterfølgende kommunikere omkring dem.
- Træne andre i processer og tekniske opgaver.
- Løse kortvarige tekniske opgaver i form af incidents og service requests.
- Være den kollega, som er detaljeorienteret i pressede situationer.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du:
- Har en teknisk relevant og faglig uddannelse, eller flere års erfaring inden for service, delivery management eller projektledelse.
- Besidder stærke analytiske evner og at du kan løse problemer.
- Har fremragende kommunikations- og samarbejdsevner, både på dansk og engelsk.
- Tør handle og tage ansvar for processer.
- Har evnen til at arbejde effektivt under pres.
- Er i stand til at håndtere flere opgaver samtidigt.
- Kommer med kendskab til ITIL-framework og at du er villig til at tage certificering ITIL 4.
Som IT Service Management Specialist hos Netic får du:
Hos Netic er medarbejdernes faglige udvikling og interesse omdrejningspunktet for det, vi laver. Vi arbejder selvfølgelig for at levere de bedste løsninger til vores kunder, men vi ønsker at gøre det på en måde, der sikrer vores kollegaers faglige udvikling.
Det vil sige, at du som medarbejder hos Netic har mulighed for at deltage på de kurser, konferencer og events, der er interessante for dig, eller tage den certificering, som du så længe har tænkt på. Det lyder måske som en kliché, men vi mener det nu alligevel.
Du vil som medarbejder hos Netic få del i vores medarbejdergoder, der blandt andet dækker over en sund og nærende frokostordning og øvrig forplejning, årlig sommerfest og julefrokost, sundhedsforsikring, tandforsikring, tøjordning og meget andet.
På den sociale side har vi en aktiv personaleforening, der tit arrangerer fede arrangementer, hvor humøret er helt i top. Alt lige fra VIP-arrangement på Nibe Festival, til brætspil og LAN-parties. Og så er vi så heldige at have et positivt og inkluderende miljø, hvor der er plads til alle.
Har du lyst til at blive en del af Netic?
Hvis du tænker, at der er et match mellem dine interesser og mulighederne hos os, så send os din ansøgning og CV.
Tiltrædelsesdato er snarest muligt. Vi afholder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Samtaler afholdes på vores hovedkontor på Alfred Nobels Vej 25, 9220 Aalborg Ø.
Forud for ansættelse vil der blive indhentet straffeattest. Du skal kunne sikkerhedsgodkendes og kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse hos Netic.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Netic A/S, Alfred Nobels Vej, 9220 Aalborg Øst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6070456