Leder til botilbuddet Bakken og Lejbjergcentret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

- der kan skabe engagement, fællesskab og få alle med.

Vi søger en leder til botilbuddet Bakken og aktivitet- og samværstilbuddet Lejbjergcentret. Målgruppen er mennesker med erhvervet hjerneskade og medfødte handicap. 

Som leder vil du have ansvar for omkring 100 medarbejdere med både pædagogiske og sundhedsfaglige uddannelser. 

Sammen med de tre assisterende ledere løser du både drifts- og udviklingsopgaver. Du bliver en del af centrets samlede ledernetværk, hvor vi fokuserer på tværgående ledelse.

Om de to tilbud
Botilbuddet Bakken huser 32 voksne, der lever det gode hverdagsliv, hvor der tages udgangspunkt i den enkeltes ressourcer. Alle har brug for støtte og hjælp på grund af erhvervede hjerneskader. Vi arbejder med at vedligeholde og udvikle fysiske, mentale og sociale færdigheder baseret på den enkeltes historik og situation. 

Ud over lejlighederne har vi 4 midlertidige pladser, som borgere med behov for et kortevarende ophold kan benytte. 

På Lejbjergcentret fokuseres på aktiviteter i et bidragende fællesskab, hvor ressourcer er i fokus. Alle ca. 100 borgere deltager i hverdagens gøremål og opbygger sociale netværk. Vi ønsker at skabe mulighed for et liv med selvstændighed, selvbestemmelse og livskvalitet.

Hvem er du?

  • Du er en leder med forståelse for både det socialfaglige og det sundhedsfaglige domæne.
  • Du kan skabe faglig udvikling, trivsel og engagement.
  • Du faciliterer og følger op på en faglig praksis med ressourcefokus.
  • Du trives med at være tæt på kerneopgaven og medarbejderne, med nysgerrighed og åbenhed i fællesskabet.

Som menneske er du godt forankret i din egen faglighed og personlighed på en måde, der er tydelig for omverdenen. Du er reflekterende og sætter dig selv i spil for evaluering af egen praksis, ligesom du arbejder med understøtte, at den enkelte medarbejder i din praksis får reflekteret på effekten af egne handlinger i samarbejdet med borgerne.

Kerneopgaven sætter rammen
Vores fælles kerneopgave i Voksensocialafdelingen i Aalborg Kommune er: "Vi sætter mennesket først – gennem handlekraft, partnerskaber, forenkling og dialog.

Mennesker er forskellige. Alle har derfor også unikke måder at kunne være betydningsfulde. Vi skal opdage og støtte måder, hvor de mennesker vi er her for, får dén oplevelse og dén livskvalitet: Jeg er værdsat. Dét er vores grundlæggende afsæt for at udvikle velfærd på banebrydende måder.
Som leder hos os er det dette menneskesyn og denne stærke kultur, som du skal kunne se dig selv i – og arbejde ud fra på alle måder.

Når du søger stillingen
Beskriv, hvordan din erfaring med ledelse kan bidrage til at løse kerneopgaven i jobbet. Forhold dig til, hvordan din lederprofil både kan passe til og udvikle kulturen hos os.

Vil du vide mere?
Læs mere om vores organisation, og hvad vi står på her:


Du er velkommen til at kontakte centerchef Anne Oppelstrup på 2520 5780, hvis du har spørgsmål. Succesraten er højest, hvis du ringer den 4. april kl. 9.00 -12.00 eller den 10. april kl. 12.00-15.00.

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Samtaler
Vi forventer at afholde 1. samtale den 19. april og 2. samtale den 25. april.

Hvis du bliver kaldt til 2. samtale, skal du besvare Garuda profillink og deltage i online profilinterview den 23. april inden 2. samtalen.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.

Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

www.aalborg.dk, Sebbersundvej 2H, 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020168

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet