IT-Konsulent - Med styr på fremtidens digitale infrastruktur

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en passion for IT- og digitaliseringsprocesser og trives du i et dynamisk arbejdsmiljø?

Vi søger lige nu en serviceminded IT-konsulent med stærke tekniske færdigheder til support, drift og projektopgaver. Du vil håndtere både 1st- og 2nd-line support, on-site support, installationer, brugeradministration og drive lokal infrastruktur på forskellige lokationer. Du vil have daglig kontakt med brugere af forskellige typer og opleve varierende arbejdsdage afhængigt af kunder og ad-hoc henvendelser. Dette job tilbyder spændende udfordringer i en hurtig og dynamisk arbejdsplads.

Faglige kvalifikationer

  • Erfaring med Microsoft Windows 11 klient PC’er
  • Erfaring med Office 365 Produkter
  • Erfaring med Active Directory og GPOer
  • Erfaring med serverdrift og vedligeholdelse (primært Windows)
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med drift af netværk
  • Det er en fordel, hvis har erfaring i powershell

Det er afgørende, at du er teknisk stærk og har en bred viden indenfor IT og digitalisering.  Vi ser gerne, at du har en relevant uddannelse eller tilsvarende kvalifikationer inden for IT. Er du nyuddannet, så modtager vi også gerne din ansøgning.

Vi søger dig, som

  • Trives med at supportere og udvikle kunder og brugere og gerne giver et smil med på vejen
  • Taler og skriver flydende på dansk og engelsk
  • Har en stor interesse for IT og digitalisering
  • Er fleksibel og omstillingsparat, da prioriteringen af arbejdsopgaverne kan skifte med kort varsel

Som person er du servicemindet og struktureret samtidig med, at du kan arbejde selvstændigt med sans for detaljerne og forstår at tilpasse din kommunikation til modtageren. Du behøver ikke nødvendigvis at løse alle opgaver selv, men du formår at prioritere og koordinere med dine kolleger. Det er vigtigt, at du trives i en organisation, med korte beslutningsveje, og klare guidelines.

Et dedikeret team

Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv i Mariendal IT A/S. Du bliver en del af et team af kompetente og hjælpsomme kolleger, som varetager den daglige drift af lokal infrastruktur samt support af et betydeligt antal kunder og brugere fordelt over det meste af Danmark.

Den primære arbejdsplads vil være på vores hovedkontor i Aalborg. Arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge i tidsrummet mellem 07.30-16.00. Der forventes en blanding af opgaver ude hos kunder og internt på vores kontor. Der vil være mulighed for at deltage i vores hjemmekontor ordning, hvis du ønsker dette.

Ingen reelle rejsedage, men dagsture til vores afdelinger kan forekomme. Der vil være mulighed for at deltage i vores hjemmekontors ordning, hvis du ønsker dette.

Interesseret?

Har du spørgsmål til selve jobindholdet er du velkommen til at os. Tiltrædelse vil være hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat.

Vi glæder og til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Mariendal IT A/S, Gasværksvej 44, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://MariendalIT.reqruiting.com/Job.aspx?id=15825

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862192

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet