BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en professionel og erfaren HR-medarbejder, der ønsker at arbejde med overenskomster og administration? Så er det dig, at vi søger for vores samarbejdspartner i Aalborg!
Dit ansvarsområde indeholder både administrative HR-opgaver og administrative arbejdsmiljøopgaver.
HR-opgaverne vil blandt andet omfatte:
- Administration i forbindelse med ansættelser og fratrædelser, herunder ansættelsesbreve
- Rådgive chefer og medarbejdere i spørgsmål om som ansættelsesvilkår og omplacering etc
- Behandling af barsel og orlov
- Opfølgning på overenskomstmæssige ændringer samt procentreguleringer ved Moderniseringsstyrelsen
- Ansvarlig for HR-teamets dokumentation af behandlingsaktiviteter i overensstemmelse med persondataloven
- Fortolkning og formidling af relevante overenskomster og lovgivning
- Systemvedligeholdelse og administration af forskellige HR-IT-systemer og intranetsider
- Administration, opfølgning og indsamling af beviser på erhvervspædagogisk diplomuddannelse
Arbejdsmiljøopgaverne vil blandt andet omfatte:
- Ansvarlig for anmeldelser af arbejdsskader på ansatte og elever
- Opfølgning på ændringer af lovgivningen på arbejdsmiljøområdet
- Bidrage til udarbejdelse af årsrapport for det fysiske og psykiske arbejdsmiljø
- Rådgive og bistå AMR-repræsentanter, medarbejdere og elever i spørgsmål omkring arbejdsmiljø, arbejdsskader og tingskader
- Administrative opgaver
Du vil dermed spille en central rolle i den daglige servicering af hele organisationen, og du har en central rolle i at understøtte de fremtidige mål og strategier.
Kvalifikationer og kompetencer
Det forventes, at du har dokumenteret praktisk erfaring inden for HR-området, herunder erfaring med fortolkning og formidling af relevante overenskomster og lovgivning. Det er en fordel, hvis du har erfaring med reglerne fra en statslig institution, og dermed kender til lovgivningen på området, men det er ikke et krav.
Derudover forventes det at du:
- Er fleksibel, serviceminded og imødekommende
- Har evne for detaljen og sikrer, at tingene følges til dørs
- Kan kommunikere tydeligt og præcist både skriftligt og mundtligt
- Har stor erfaring med selvstændig opgavevaretagelse og er i stand til at bevare overblikket i en travl og dynamisk hverdag med forskelligartede opgaver og tidsfrister
- Har stærke IT-mæssige kompetencer, og måske erfaring med anvendelse af Lessor PM, Innomate, Den Statslige Kompetencefond og Excel
- Evt. har kendskab til Statens Lønsystem og/eller refusionsregler
Praktiske oplysninger
Du vil blive en del af en statslig organisation, hvor du vil blive en del af et HR-team på 11 faglig stærke samarbejdspartnere.
Der tilbydes et uformelt miljø, hvor der er højt til loftet og der er en målsætning om at spille hinanden gode gennem samarbejde og fælles forpligtelse. Der tilbydes en arbejdsplads, hvor du kan være med til at udvikle afdelingen sammen med kompetente kolleger.
Ansættelse: Barselsvikariat som løber frem til den 31. oktober 2024 med mulighed for forlængelse.
Arbejdstid: Stillingen er på 37 timer om ugen.
Arbejdssted: 9000 Aalborg.
Tiltrædelse: Opstart ønskes d. 1/11.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S, Østre Alle, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5919845