BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bühlmann-hotellernes søger til medarbejder til Guest Support
Som en del af vores nyetablerede centrale afdeling for Guest Support, indgår du i et ambitiøst team, der ligger i toppen når det gælder værtskab og service for vores mange gæster. Du kommer til at have kontakt til mange forskellige mennesker gennem telefon og e-mail, og bliver derfor et naturligt knudepunkt i vores organisation. Bühlmanns hovedkontor ligger i Aalborg, hvor også 3 af vores 8 hoteller er at finde. Vi er en virksomhed i rivende udvikling, og er lige nu i gang med at etablere en central Guest Support, som får ansvaret for at give vores gæster en oplevelse over telefon og mail. Guest Support skal besvare telefonopkald og e-mails for vores hoteller, med det formål at frigive tid på hotellerne til at yde verdens bedste værtskab face to face med vores gæster.
Leder du efter det næste skridt i din karriere og har du ambitioner for fremtiden, er det måske dig vi leder efter?
Vi er nu på udkig efter en dynamisk medarbejder, som vil være med til at få værtskabet op på max i vores Guest Support. Du skal være serviceminded, detaljeorienteret og positiv, og have et stort drive til at opnå koncernens målsætninger for gæstetilfredshed, service og værtskab. Alt dette imens du er i stand til at bevare overblikket i travle perioder og bevare det største smil i stemmen, når du repræsenterer Bühlmann-koncernen over telefon eller mail. Du vil blive en del af et mindre team, så samarbejde på tværs bliver meget vigtigt for afdelingens overordnede succes.
Jobbet indeholder bl.a. følgende ansvarsområder:
- Værtskab og besvarelse af gæstehenvendelser via. telefon, e-mail og online kanaler
- Booking og omsorgssalg
- Håndtering af enkelt- og gruppebookinger
- Diverse økonomiske og administrative opgaver
Vi tilbyder:
- Job i en virksomhed med stor erfaring i branchen
- At blive en del af et professionelt team på en kvalitetsbevidst arbejdsplads
- En virksomhed hvor der ikke er langt fra tanke til handling
- Gode arbejdsforhold og fordelagtige personalerabatter
Vi forventer, at du:
- Har uddannelse som receptionist eller evt. taget kurser indenfor fx kundeservice
- Har erfaring med kundeservice
- Har et højt niveau i dansk og engelsk i både skrift og tale
- Er stabil og fleksibel
- Er positiv og konstruktiv
- Er struktureret selvstændig og tager ansvar
- Har du tilmed erfaring fra hotelbranchen vil det være et stort plus
Lyder det som noget for dig, så ansøg via linket hurtigst muligt og senest den 5/10-2023. Samtaler afholdes løbende. Ansættelse hurtigst muligt.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Sales and Guest Relations Mads Hofmeister på mads@buhlmann.dk. Marker emnelinjen ”Guest support medarbejder".
Arbejdssted: Bühlmann, Lyngvej 1D, Aalborg
Arbejdstid: I begyndelsen forventer vi den primære arbejdstid vil ligge mellem 8.00-16.00, men da det er en nyetableret afdeling, kan dette ændre sig på sigt.
Bühlmann
Bühlmann har unikke hoteller i Jylland. Hotelporteføljen byder på herregårdshoteller, urbane designhoteller samt ikoniske boutiquehoteller. Selvom alle hotellerne er forskellige og har hver deres unikke særpræg, leverer alle medarbejdere værtskab ud fra de samme værdier: omhu, fleksibilitet, nærvær, passion og respekt for mennesker og miljø.
Bühlmanns hoteller: Scheelsminde i Aalborg, Nørre Vosborg i Vemb, Airport Hotel i Aalborg, Villa Provence i Aarhus, Peak 12 Hotel i Viborg, Pier 5 i Aalborg, Hotel Royal i Aarhus og Billund Airport Hotel
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Bühlmann, Lyngvej 1, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912813