Gl. Hasseris Skole søger afdelingsleder til DELTA klasserne, DUS II samt 2.og 3. årgang fra 1/8-23

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som afdelingsleder på Gl. Hasseris Skole bliver du en del af et ledelsesteam på en velfungerende skole, som har et stærkt fokus på høj trivsel og faglighed for alle, samtidig med at ordentlighed er den bærende værdi.

Gl. Hasseris Skole er en skole, hvor:

  • Vi vægter trivsel, tryghed, ligeværd og fællesskab højt.
  • Vi efterstræber, at alle børn bliver optimalt fagligt udfordret uanset fagligt niveau.
  • Vi understøtter, at de faglige, sociale og personlige kompetencer supplerer hinanden, og at børnene oplever at være betydningsfulde som dem, de er.
  • Vores børn og unge understøttes i at være ansvarlige og i at søge medindflydelse.
  • Vores tilgang og vores principper afspejler vores måde at kommunikere på.
I vores pædagogiske arbejde har vi fokus på at omsætte børnesynet ”Alle børn gør det godt, hvis de kan” til konkret praksis.
Vi arbejder målrettet på at gøre skole og DUS til én enhed, hvor DUS’en sideløbende arbejder med Fælles Mål for Dus med fokus på trivsels og social udvikling.
Desuden er vi i gang med at implementere DELTA-klasser – både som et konkret tilbud på skolen og som et skoleudviklingsprojekt.

Om skolen

Gl. Hasseris Skole er en byskole beliggende i skønne omgivelser ved Rotunden midt i Hasseris. Vi oplever stor tillid og søgning til skolen, både pga. vores gode omdømme og byudviklingen i vores område.

Skolen består af godt 800 elever og næste skoleår vil der være 4 spor på 7 trin og 3 spor på 3 spor. Grundet den store søgning til skolen er vi meget bevidste om muligheden for at blive 4-sporet på alle årgange – med de fordele og udfordringer, der ligger i dette.
Vi har en stor og velfungerende DUS – både DUS I og DUS II – med mange indmeldte elever. Det er vigtigt for os, at der er en rød tråd mellem skole og DUS, så eleverne ikke møder 2 forskellige verdener ift. pædagogikken.
På Gl. Hasseris skole er vi ligeledes stolte af vores DELTA-klasser, der i kommende skoleår omfatter en klasse på henholdsvis 0., 1., 2. og 3. årgang.
Klasserne består af 12 børn fra skoledistriktet og 4 børn med autisme eller autismelignende vanskeligheder, der har udfordringer inden for socialt samspil, forestillingsevne og kommunikation. En høj grad af struktur, forudsigelighed og voksenstøtte sikrer, at alle børnene kan deltage og trives i klassefællesskabet. Tænkningen fra DELTA-klasserne er en central byggesten for udviklingen af vores pædagogiske arbejde på skolen, da vi kan se, at den måde at arbejde på skaber gode læringsbetingelser for alle børn.
På skolen er vi ligeledes kendt for at have et godt arbejdsmiljø, ligesom vi lykkes med at skabe et godt læringsmiljø for såvel børn og voksne. Vi tror på, at det gode arbejds- og læringsmiljø skaber gode faglige resultater og høj trivsel

Det er en forudsætning, at du
  • Brænder for Gl. Hasseris Skole og den fortsatte udvikling af DELTA klasserne
  • Kan se vigtigheden i at implementere DELTA i almenklasser og DUS II
  • Har høje ambitioner for alle børn og medarbejdere
  • Har en inddragende ledelsesstil med mod på og lyst til at sætte retning
  • Er tydelig, strategisk og systematisk
  • Er dygtig til at komme i mål med igangsatte processer.
  • Er empatisk og tillidsvækkende med et inkluderende menneskesyn
  • Er en stærk kommunikator med gode relationskompetencer
  • Arbejder ud fra et princip om ordentlighed i kommunikation og adfærd
  • Har lederuddannelse eller er godt i gang
  • Har gerne ledelseserfaring

Ledelsesopgaver 
 
  • Nærmeste leder for vores DELTA klasser – er tæt på i praksis og i den udvikling vi står overfor, mens vi for hvert år får flere klasser og næste skoleår skal implementere DELTA på mellemtrinnet
  • Nærmeste leder for 2. og 3. årgang
  • Nærmeste leder for DUS II, DUS for 4.-6.klasse, hvor DELTA i det nye skoleår skal implementeres
  • Tovholder på implementering af DELTA principper i almenklasserne
  • Du vil være en del af et ledelsesteam bestående af skoleleder, DUS-leder, afdelingsleder for udskolingen afdelingsleder for mellemtrinnet og teknisk serviceleder
  • Øvrige opgave, der fordeles efter ansættelse.

Besøg på skolen og øvrig info

Vi håber, at du har lyst til at besøge skolen, inden du sender din ansøgning. Vi vil gerne vise dig rundt og tage en uformel snak med dig om jobbet. Kontakt skoleleder Kristine Jakobsen på 93 52 03 26, DUS leder June Kristensen på 93 52 03 21 eller souschef Helle Bols på 93 52 03 17 for eventuelt at aftale et besøg på skolen.
Du kan blive klogere på skolen på skolens hjemmeside og på Facebook
Du kan også læse mere om Børn og Unge på forvaltningens Facebook og LinkedIn.


Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse vil der blive indhentet referencer samt straffe- og børneattest.

Ansøgningsfrist og samtale:

Ansøgningsfrist er mandag den 26.  juni 2023

Samtaler afholdes onsdag den 28. juni 2023 kl. 9.00-13.00

Til samtalen vil der være en opgave, der gives ved indkaldelse til samtale


Send ansøgning:
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Der er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning, CV og eksamensbevis.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.

Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.




Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.

Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aalborg Kommune, Mester Eriks Vej 57, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=90ecdbdb-5409-4f81-accf-850a5120dbb3

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5844518

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet