Forretningskonsulent – med fair for Økonomi, Løn og Digitalisering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at skabe resultater sammen med dine kolleger, samarbejdspartnere og kunder - og forstår du vigtigheden af at levere verdensklasse service, support og korrekt løn til tiden?

Så er det dig, vi søger til Danmarks bedste Lønkontor. Du bliver en del af Aalborg Kommunes centrale Lønkontor, som er en del af Koncernservice i Økonomi & Erhverv.

Du vil få en tværgående rolle på tværs af teams indenfor Løn, Økonomi og Administration. Din arbejdsdag vil være afvekslende og du vil være tilknyttet flere teams, med hovedfokus på økonomistyring og digitalisering/automatisering. Samtidig bliver du en del af vores drift på løn- og vagtplansområdet.

Du vil blive en del af et fantastisk hold og landets bedste Lønkontor, som dagligt supporterer hele Aalborg Kommune. Du vil herigennem få et stort netværk og berøringsflade med ledere og medarbejdere i organisationen. For dig er det derfor helt naturligt at levere god service med et smil på læben.

Du bliver en del af en organisation, som arbejder dedikeret for at gøre en forskel. Som forretningskonsulent får du en nøglefunktion, hvor du skal være med til at løse en bred vifte af opgaver og understøtte vores centrale og decentrale enheder.

Vi arbejder i teams og projekter. Opgaverne udføres og planlægges i de teams du bliver en del af, og koordineres/prioriteres i samarbejde med tilknyttet Senior Løn- og Forretningskonsulent/ Lead Senior Lønkonsulent. 

Du vil komme til at arbejde med:

  • Økonomiopgaver, fx afstemning, budget, afregning, refusion, fakturering
  • Databehandling, fx rapportering, datawarehouse, business intelligence, integrationer
  • IT og digitalisering, fx automatisering, RPA, MS Teams, MS 365, fagsystemer
  • Projekter, fx implementering, undervisning
  • Lønopgaver, fx support, rådgivning, kontrol

Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende hverdag i et uformelt arbejdsmiljø med meget højt til loftet, hvor humor og fællesskab er en del af hverdagen 
  • En afvekslende hverdag, hvor udfordringer tilpasses til den enkelte
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde
  • En arbejdsplads hvor balance, tillid og fleksibilitet går begge veje
  • Fantastiske og kompetente kollegaer, hvor vi sammen finder de bedste løsninger

Er det dig, vi søger?

Vi forventer, at du har flair for tal og it og kan medvirke til, at alle ansatte får korrekt løn til tiden. Vi lægger vægt på at du ser positivt på tingene og ser muligheder frem for begrænsninger, og at du kan og vil bidrage til de procesforbedringer og forandringer, som vi løbende arbejder med. Du sætter naturligt din viden og erfaring i spil, og du tænker gerne i nye baner – altid med en systematisk og løsningsorienteret tilgang, så vi sikrer, at vi kommer i mål indenfor deadline.

Vi vil lægge vægt på, at

  • Du har IT og datakompetencer på ekspert-/superbrugerniveau
  • Du har erfaring indenfor økonomi-/lønområdet, gerne fra den offentlige sektor 
  • Du har kompetencer eller erfaring med automatisering og digitalisering 
  • Du har erfaring med support, rådgivning og vejledning
  • Du er teamorienteret og serviceminded
  • Du er ansvarsbevidst og engageret i opgaveløsningen
  • Du har styr på detaljen samtidig med du holder det store overblik
  • Du har sans for og kan bidrage til forbedringer af arbejdsgange
  • Du har lyst til at tage ansvar for egen læring, samt involvere dig i vores samlede opgaveløsning og udvikling
  • Du er udadvendt og trives i tværgående samarbejde
  • Du har en relevant uddannelse, fx kontoruddannelse, revision, professionsbachelor gerne suppleret med erfaring/uddannelse indenfor projektledelse, it og lign.

Løn- og ansættelsesforhold forhandles i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK afhængig af dine kvalifikationer og principperne om lokal løndannelse. 

Du kan få flere oplysninger om jobbet ved at kontakte chef Kenneth Wille Hansen tlf. 2210 3986.

Ansøgningsfristen er søndag den 17. september. Samtaler forventes afholdt den 22. og 25 september. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Arbejdsstedets adresse Danmarksgade 17B, 9000 Aalborg.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse  
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.    

Vores kommune – i rivende udvikling  
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aalborg Kommune, Danmarksgade 17 B, 2. Sal, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.career.emply.com/ad/forretningskonsulent-med-fair-for-okonomi-lon-og-digitalisering/xbajn6/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892891

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet