BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af ledelsesmæssige udfordringer, samarbejde og drift, og kan du motivere medarbejdere til at yde deres bedste? Så er du måske netop den funktionsleder, vi søger til at lede vores enhed Sagsbehandling Eksport.
I Motorstyrelsen er vi lige nu på udkig efter en nærværende leder til Sagsbehandling Eksports kompetente medarbejdere, som blandt andet arbejder med at validere og sagsbehandle dokumentation på eksportområdet. Det gør vi blandt andet ved at have et stort fokus på faglig ledelse, driftsledelse og produktionsstyring.
Du bliver en del af et ambitiøst lederteam og får kolleger, som kan give dig faglig og ledelsesmæssig sparring. Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt og positivt, og din egen leder er åben, har tillid til dine evner og er ikke bange for at give dig ansvar for opgaverne.
Ansvar og opgaver
Du får det ledelsesmæssige ansvar for en enhed, der har til formål at sikre korrekt validering af dokumentation på eksportområdet.
Sagsbehandling Eksport har opgaver der bl.a. omfatter følgende:
- Validering og sagsbehandling af dokumentation på eksportområdet
- Vejlede borger og virksomheder på eksportområdet
Du tager ansvar for at udvikle og styre planlægning og prioritering i afdelingen, og det ligger dig naturligt at tænke og arbejde tværgående. Du er god til at skabe relationer, og du bidrager til positivt samarbejde i ledergruppen og på tværs i Motorstyrelsen.
Om dig
Du har en relevant lederuddannelse og gerne erfaring som leder. Det vil være en fordel, hvis du har en faglig stærk profil inden for skat, revision, jura eller tilsvarende. Du kan også have opnået tilsvarende faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem dit erhvervsarbejde.
Du befinder dig godt i en bredspektret rolle. Som den nærværende leder har du fokus på dag til dag-problematikker og med din evne til at se tingene i en større sammenhæng, formår du at omsætte Motorstyrelsens strategier, politikker og mål til virkelighed i din egen enhed.
Derudover lægger vi vægt på, at du er dygtig til og trives med et tæt samarbejde med de øvrige ledere i Motorstyrelsen og med andre myndigheder.
Vi tilbyder
- et godt fagligt og socialt miljø både blandt medarbejdere og i ledergruppen
- spændende arbejdsopgaver, hvor du har mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt
- en varieret arbejdsdag i et uformelt miljø
- engagerede lederkolleger og medarbejdere med højt fagligt niveau.
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 6. oktober 2023 kl. 12.00.
Hvis du i forvejen er tjenestemand og ansat internt i Skatteministeriet, skal du stile din ansøgning til Dronningen.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til underdirektør Claus Holm på telefon 72 38 71 73.
Vi indhenter referencer og straffeattest, før vi ansætter.
Stillingen er klassificereret i lønramme 36. Stillingen besættes på overenskomstvilkår.
Tiltrædelse efter aftale.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads, Lauritzens Plads, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912990