BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvis du motiveres af at skabe orden i kaos og sikre en smidig logistik omkring skemalægning, lokaler og ressourcer, samtidig med at du leverer god service, så er du den, vi leder efter. Du er passioneret efter at understøtte en ledergruppe med planlægning og fordeling af tid til undervisere. Du nyder at have forskellige opgaver i en dynamisk hverdag, hvor du aldrig keder dig. Lyder det som dig? Så vil vi gerne byde dig velkommen som vores nye kollega på Studiekontoret CME, som blandt andet står for administrationen af Lærer- og pædagoguddannelsen på UCN.
Dine opgaver vil primært være:
- Administrativ bistand til pædagoguddannelses uddannelsesledere ift. ressourcefordeling og planlægning
- Skemalægning af undervisning, eksamener mv. på Pædagoguddannelsen
- Ressourcefordeling og allokering af tid til undervisere
- Studieadministrative opgaver generelt
- Du har en kontoruddannelse, gerne med relevant efteruddannelse.
- Du har stor erfaring med skemalægning og er god til at se muligheder. Derudover erfaring med at arbejde i større organisationer, hvor der er flere, der skal få logistikken omkring lokaler til at gå op.
- Du har stor erfaring i anvendelse af it og digitale løsninger til understøttelse af dine arbejdsopgaver, herunder stort kendskab til især Excel, Word og Outlook og bruger det i dit daglige arbejde
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret samt er opsøgende og proaktiv i opgaveløsningen
- Har en personlig og naturlig gennemslagskraft, som gør, at du kan sige til og fra
- Kan koordinere og holde overblik over forskellige opgaver på én gang
- Har gode kommunikative evner og er god til at lytte
- Har lyst til at indgå positivt i et team, hvor vi deler erfaringer og viden med hinanden og supplerer hinanden i hverdagen
- Tager et ansvar for dedikerede opgaver og sætter en ære i at gennemføre dine opgaver til tiden, hurtigt og effektivt
- Er nysgerrig og åben for at indgå i forandringsprocesser, hvor der er fokus på at udvikle den administrative faglighed
- Er udadvendt, imødekommende og handlekraftig og kan skabe gode relationer til samarbejdspartnere og kollegaer
- Trives med opgaver med kompleksitet
- En spændende og dynamisk hverdag, hvor du kommer til at indgå i et tæt kollegafællesskab i afdelingen
- Gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver, som kan understøtte din faglige og personlige udvikling, da opgaverne i afdelingen er under stadig udvikling og forandring
- Gode muligheder for at videreudvikle dig fagligt og personligt
Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Der vil være mulighed for forhandling af tillæg
Ansættelsen er på 37 timer pr. uge med start senest 1. april 2024.
Dit tjenestested er Aalborg, men du skal i mindre omfang forvente at gennemføre aktiviteter på de øvrige adresser i UCN.
Yderligere informationer:
For yderligere informationer kan Teamleder Helle Rahbek Thomsen kontaktes på hrt@ucn.dk eller tlf.: 72690474.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. februar 2024.
UCN ønsker, at vores medarbejderstab afspejler diversiteten i det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, alder, etnicitet, religiøsitet, handicap og seksuel orientering til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
University College Nordjylland, Mylius Erichsens Vej 131, 9210 Aalborg SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980118