Erfaren bogholder til kundesamarbejde og fleksibel arbejdstid i Aalborg

dato

Værdsætter du frihed, alsidige opgaver, god sparring, flextid og et minimum af overarbejde? Trives du med en god fast kundekreds, hvor du både håndterer deres bogholderi og er sparringspartner sammen med gode kollegaer?

Kan du genkende dig selv i dette og har du lyst til, at arbejde ud fra vores kontor i Aalborg med store frihedsgrader til også at snuppe en hjemmearbejdsdag, når du ønsker det, er du måske vores nye kollega.

Som indehaver Tom Picano formulerer det: “Vi har en stor fast kundekreds bestående af mindre og mellemstore virksomheder for hvem, vi fungerer som betroede partnere. Vi håndterer deres bogholderi, klarer momsafregningerne, og har styr på skat og afgifter, ligesom vi naturligvis udarbejder regnskaberne. Måske hjælper vi dem også med at budgettere, styre likviditeten og analysere deres drift og sætte fokus på optimeringsmuligheder. Vores mål er, at vores kunder kan fokusere på deres virksomhed og lade os være deres støtte og sparringspartner. Det kræver, at vi leverer et højt serviceniveau og møder kunderne med motivation og kompetent viden. Derfor er vores kollegaer også løbende på efteruddannelse og kurser, så vi er opdateret på lovgivning, regler og i øvrigt er med på nye tendenser. Vi tror ikke på, at vi kan levere høj service, hvis vi ikke selv sikrer et godt arbejdsmiljø og højt fagligt niveau.”

Softwaremæssigt arbejder vi med E-conomic, Caseware, Visma advisor, Skat nova m.fl..

Hvem er du?

Du har erfaring fra et revisionskontor, hvor du har håndteret bogføring og udarbejdelse af regnskaber. Erfaringen spænder formentligt over såvel personlige regnskaber som selskaber indenfor en bred vifte af brancher, men lad os mødes og høre om din erfaring og baggrund. 

Du er god til at kommunikere med kunderne og tager ansvar for opgaverne. Du er udpræget serviceminded og nyder sparring med kollegaer i en mindre organisation, hvor der er plads og forventning til godt humør, nye ideer og hjælpsomhed. 

Du arbejder ud fra vores kontor i Aalborg, ligesom der naturligvis er plads til hjemmearbejdsdage. Vi styrer selv vores arbejdstid, så du kan passe den ind i dit øvrige liv. Ansættelsesvilkår indeholder fast løn, pension, (frokostordning, massageordning etc. efter eget ønske).

Ansøgninger behandles løbende og ansøgninger modtages kun via link i denne annonce. Der er ingen ansøgningsfrist, da vi ansætter, når vi har den rette. Alle spørgsmål vedr. stillingen sker til Flemming Lund på tlf. eller mail, idet Lund HR håndterer hele rekrutteringsprocessen.

 

Om Revision Nordjylland

Vi yder professionel rådgivning og sparring til mindre og mellemstore virksomheder. Vi betjener kunder over hele landet, men den overvejende del er virksomheder beliggende i Nordjylland. De primære opgaver er bogføring, regnskabsudarbejdelse, budgettering, rådgivning , sparring, momsindberetninger, lønkørsler m.v. 

Vi fungerer også som skønsmand i retssager og som kurator i forbindelse med virksomhedskonkurser. 

Deltagelse i kurser som afholdes af FDR – Foreningen Danske Revisorer, advokatvirksomheder og andre udbydere medvirker til, at vi løbende bliver opdateret om ny lovgivning og dermed fastholde vores kompetencer. Derudover har vi mulighed for gennem vores samarbejdspartnere som alle er specialister indenfor specielle fagområder, at få løbende assistance med specielle opgaver.

Vi har kontorer i Aalborg og Hjørring.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lund HR ApS, Gugvej 140, 9210 Aalborg SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6155967

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet