Er du stud. jur., stud. merc. jur. eller studerende på en anden samfundsvidenskabelig studieretning, så har du nu muligheden for et studiejob med faglig tyngde og fokus på den forvaltningsretlige disciplin i Minksekretariatets 1. instans i Aalborg.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi udvider og har brug for flere dygtige kolleger, som gerne vil være med til at fastlægge praksis på et nyt og komplekst retsområde.

Hverdagen i Minksekretariatet
Du bliver en vigtig medspiller i et sekretariat med fokus på høj kvalitet og et godt sammenhold. Et godt arbejdsklima er vigtigt for os. Vi hjælper hinanden både inden for samme fagområde og på tværs alt efter, hvad der giver mening.

Du får et spændende og udfordrende job i Aalborg med engagerede kolleger og en arbejdsdag, der også rummer plads til studie og fritid. Efter din opstart er der evt. mulighed for hjemmearbejde i mindre omfang, ligesom vi har flekstid, betalt frokostpause og en fin kantine.

Du får kollegaer, som er topmotiverede for at yde korrekt og effektiv sagsbehandling. Du vil opleve et stærkt drive i sekretariatet med en vilje til at løse opgaverne. Vi værner om vores sammenhold gennem forskellige sociale arrangementer som fx fredagsbar, sommerfest, julefrokost, mv.

Dine arbejdsopgaver

  • Understøtte den indledende sagsbehandling med særligt fokus på oplysning af sagen
  • Kontakt med ansøger og rådgiver
  • Tværfagligt samarbejde med økonomer, jurister og kontorfunktionærer
  • Mulighed for yderligere sagsbehandlingsopgaver efter ønske/behov
Vi forestiller os, at du er i gang med en juridisk eller lignende uddannelse, eks. cand.jur. eller cand.merc.jur. eller en anden samfundsvidenskabelig studieretning. Du vil indgå i et kompetenceudviklingsforløb med en stejl udviklingskurve og hurtigt få egne ansvarsområder samtidig med, at du vil blive en del af et internt oplærings- og sparringsmiljø gennem sidemandsoplæring og ved deltagelse i interne introkurser.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er med opstart fra 1. februar 2024 eller snarest derefter. Din arbejdstid bliver gennemsnitligt 15 timer om ugen. Vi er meget fleksible omkring eksamen. Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst i staten.

Stillingen er tidsbegrænset til udgangen af 2025.

Arbejdsstedet er Vestre Havnepromenade 5A, Aalborg

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos Sekretariatschef Lisbeth E. Tiljeset. Send en mail på liti@minksekretariatet.dk. For spørgsmål om personaleforhold kan du kontakte HR-Partner, Lillian Hundahl, på tlf. 3057 9496.

Ansøgning
Send din ansøgning samt eksamensbeviser via Trafikstyrelsens ansøgningsportal på www.trafikstyrelsen.dk hurtigst muligt og senest den 7. januar 2024, kl. 23.59. Vi forventer at afholde samtaler løbende, dog senest i uge 2/3.

Minksekretariatet ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Du kan læse mere om Minksekretariatet på https://www.minksekretariatet.dk/

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(15-15 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Trafikstyrelsen, Vestre Havnepromenade , 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953856

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook