BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for Sundheds IT og for at gøre en forskel for borgere og sundhedsfaglige? Og har du lyst til at være en del af et team, som har forvaltningsansvaret for en række fællesregionale it-løsninger? Så er du måske lige den vi søger!
Region Nordjylland er systemansvarlig region for en portefølje af fællesregionale og nationale IT-systemer.
I den forbindelse søger vi til kontoret ”National og Tværsektoriel IT” en kollega til teamet ”Fællesregional Forvaltning”, som har ansvar for forvaltningen af en række af de fællesregionale løsninger.
Teamet består af 12 medarbejdere, som har ansvaret for forvaltningen af Den Præhospitale Patientjournal, integrationsplatformen RASK, Tarmkræftscreeningsløsningen IAM, Fælles Medicinsk Beslutningsstøtte, Sundhedsjournalen, E-journal, Min Sundhed, WebReq, WebPatient, og Laboratoriesvarportalen - alle løsninger som anvendes på tværs af regionerne.
Om jobbet:
Som Fællesregional Systemadministrator (FSA) skal du bl.a. koordinere opgaverne mellem løsningernes interne og eksterne samarbejdspartnere og interessenter. Opgaverne, som er af både administrativ, brugerrettet og projektledelsesmæssig karakter, skal forvaltes i henhold til Styringsmodellen for systemforvaltning af fællesregionale it-løsninger fra Regionernes Sundheds IT(RSI).
Du vil skulle indgå i et makkerskab, som en del af teamet, med fokus på forvaltningen af Sundhedsjournalen, e-journal og MinSundhed, hvorfor kendskab hertil vil være en fordel. På Sundhedsjournalen er der desuden igangsat en række delprojekter med strategisk fokus på udbredelse, gevinstrealisering samt udvikling af Sundhedsjournalen. Som en del af den fællesregionale forvaltning på området vil du skulle bidrage ind i delprojekterne.
Som en del af National og Tværsektoriel IT kan du forvente en høj grad af samarbejde med de andre FSA’ere i teamet. Yderligere kan du forvente at blive inddraget i kontorets øvrige opgaver i relation til forvaltning, udvikling og test af de IT-løsninger, som kontoret har ansvar for.
Dine arbejdsopgaver relateret til systemforvaltning vil bl.a. omfatte:
- Sekretariatsbetjening af forretningsstyregruppe og brugergruppe
- Leverandørstyring
- Sikre at der foreligger kontrakt, drifts- og supportaftale
- Overvågning og rapportering af drift
- Opsamling af videreudviklingsønsker og fejlsager
- Udarbejdelse og opfølgning af budget og regnskab
- Løbende dialog med interne og eksterne samarbejdspartnere og interessenter
- Support
Om dig:
Du har en relevant uddannelse, gerne inden for sundhedsområdet, og gerne erfaring inden for digitalisering og Sundheds IT. Erfaring med forvaltning er en fordel, og har du kendskab til ITIL og projektledelsesmodeller, er det også en fordel. Derudover besidder du gode analytiske og strategiske kompetencer og evner at tilegne dig og bruge komplekse informationer.
Du er en dygtig formidler, der formår at kommunikere og være i dialog med alle niveauer i en stor politisk organisation, både i tale og på skrift. Du kan forme dine opgaver og være proaktiv i relation til at se de behov, der er, for at sikre en endnu bedre forvaltning af de løsninger, teamet har ansvar for.
Du er i stand til at holde fokus og finde løsninger, når flere interessenter skal nå til enighed. Samtidig skal du have personlige lederegenskaber, som gør dig i stand til at sikre videreudvikling, kvalitet og fremdrift, og du har en modenhed og gennemslagskraft, der sikrer at du kommer i mål med de opgaver, som du varetager og står over for.
Hvad tilbyder vi?
En spændende, afvekslende stilling, hvor du selv har mulighed for at præge og tilrettelægge din arbejdsdag. Du får en travl hverdag, hvor de færreste dage er ens – dette i et tæt samarbejde med engagerede og dygtige kollegaer, hvor der arbejdes uformelt og loyalt, med brede samarbejdsrelationer både internt og eksternt. Rummelighed og humor er nøgleord for os.
Du bliver en del af et velfungerende kontor med 40+ erfarne medarbejdere, som alle arbejder med forvaltning af nationale og tværsektorielle it-løsninger og telesundhed. Du vil få berøringsflade med de øvrige områder og skal medvirke til at styrke arbejdet på tværs i afdelingen.
Region Nordjylland tilbyder gode muligheder for personlig udvikling i et godt arbejdsmiljø.
Om os:
Digitalisering og IT i Region Nordjylland har 275 kompetente medarbejdere og har som hovedmål at levere stabil og sikker drift, 24/7/365 til Region Nordjyllands egne ca. 14.000 brugere og 12.000 it-arbejdspladser. Stillingen er tilknyttet kontoret National og Tværsektoriel IT, som er en del af Digitalisering og IT.
Du kan læse mere om Region Nordjylland på www.rn.dk samt læse portrætter af medarbejdere i Digitalisering og IT.
Arbejdssted:
Regionshuset i Aalborg – bemærk, at Region Nordjyllands matrikler er røgfrie.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Det er tale om en fast stilling.
Ansøgningsfrist:
Send os din ansøgning og CV via linket nedenfor senest d. 23. oktober.
Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler d. 4. november.
Tiltrædelse:
1. januar 2025 eller snarest muligt
Vil du vide mere om jobbet, så er du velkommen til at kontakte Vicekontorchef Jane Bak på jane.bak@rn.dk eller 23283978.
For at komme i betragtning til stillingen, skal du søge jobbet ved at klikke på SØG JOB. Kun ansøgninger som er sendt via vores hjemmeside tages i betragtning.
Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Nordjylland, Hadsundvej 190, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6118890