Energisk account manager med fokus på stærke kunderelationer søges til Out of Home Media i Aarhus

dato

Får du energi af at skabe stærke kunderelationer og levere de rigtige løsninger? Og vil du være en del af en stærk salgskultur, hvor du omgiver dig med kollegaer, der brænder for kunderne og for at skabe resultater?

Så skal du læse videre!

Som Account Manager får du din egen kundeportefølje, der både består af eksisterende kunder, som du håndterer og udvikler på, og nye kunder, som du løbende henter ind. Du vil bruge en stor del af din tid på at booke og afholde møder, hvor du har stort fokus på at opbygge og vedligeholde gode relationer.

Timer: Fuldtid
Tiltrædelse
: Hurtigst muligt
Arbejdssted
: Aarhus

Hvis du kan genkende dette, så er det dig, vi leder efter!

  • Du er målrettet af natur og elsker at se resultater. Du sætter en retning, holder fokus og bliver ved, til du når i mål – og du får energi af at vinde, også når konkurrencen er skarp.

  • Når du har lavet en aftale, tager du 100 % ansvar for den. Du føler nærmest et psykologisk ejerskab over dine forpligtelser, da du ikke kan lide uforløste ting på dit bord.

  • Du kommunikerer tydeligt og troværdigt. Du formidler selv komplekse ting, så andre forstår dem, og du kan skabe god energi i samtalen, uanset hvem du taler med.

  • Du har et naturligt godt overblik og kan planlægge og prioritere din tid, så du altid har styr på både møder, pipeline og kunder. Du arbejder bedst med frihed og indflydelse til at træffe dine egne beslutninger.

  • Du skaber nemt relationer og vinder hurtigt andres tillid. Du er oprigtigt interesseret i mennesker, og det mærker dine kunder – det er derfor, de ringer til dig igen.

  • Du tror på dig selv og dine beslutninger, og du er god til at tage styringen i en samtale. Du tør udfordre kunderne, fordi du ved, at det er sådan, I sammen finder den bedste løsning.

  • Du er nysgerrig og lærenem og har et naturligt fokus på hele tiden at gøre dig selv bedre. Du vil gerne forstå dit marked, dine kunder og dine produkter i dybden, så du kan blive endnu bedre til at skabe resultater.


Dine ansvarsområder vil være:

  • Booke møder med potentielle kunder, og selv køre ud og afholde møderne hos dem.

  • Arbejde proaktivt med at spotte nye muligheder hos både eksisterende og potentielle kunder, og sikre at de får maksimal værdi af deres kampagner.

  • Pleje og vedligeholde eksisterende kunder gennem løbende dialog, opfølgning og flere årlige besøg.

  • Typisk består din uge af 2 køredage og 1-2 ringedage, og resten af tiden bruger du på opfølgning, forberedelse og planlægning.

 

Hvad vi forventer af dig:

  • Du har relevant salgserfaring, og gerne med telefonsalg. De sælgere der lykkes bedst hos os, er dem der effektivt formår at booke møder hver uge. Derfor forventer vi at du har opsøgende salgserfaring, eller som minimum erfaring med mødebooking.

  • Du er målrettet og struktureret i din tilgang til salgsarbejdet, og du planlægger selv din uge, så du når dine mål.

  • Du kan tale, læse, skrive og forstå dansk.

  • Du har kørekort.

 

Om Out of Home Media og teamkulturen

Out of Home Media blev grundlagt i 2014 og varetager i dag reklamer på ca. 3.000 busser i Danmark og 2.550 stk. Eurosize plakatpladser. Målet er at udvikle og innovere på outdoor-markedet, via kreativitet og konstant fokus på udvikling.


Vi er stolte af vores unikke position i markedet, med 98 % af rettighederne til busreklamer i DK. Det betyder også at du har et stærkt produkt i ryggen, når du ringer ud. Vi er bl.a. gode til at fortælle kunderne om de muligheder, som de ikke anede eksisterede. Vores mål er at blive vores kunders foretrukne sparringspartner når det kommer til annoncering.

Kulturen hos os er en god blanding af en morgenhilsen ved kaffemaskinen og et fælles drive om at levere resultater og service fra den øverste skuffe. Vi er både sociale og hårdtarbejdende, fordi vi mener man godt kan have det sjovt, mens man leverer 100 %.

 

Hvad vi tilbyder

  • Grundløn med bonusordning (+ pension efter 6 mdr.)

  • Frihed under ansvar (den slags hvor vi faktisk mener det)

  • Et arbejdsmiljø, hvor vi forsøger at forstå dig, på en sådan måde, at vi kan spille dig bedst ift. opgaver, ledelsesstil og teamkultur

Profilering i rekrutteringsprocessen

I rekrutteringsprocessen bruger vi talentprofiler. Du vil derfor i løbet af processen modtage et link til profilen.

Det handler ikke om at svare rigtigt eller forkert, men om hvorvidt din naturlige adfærd og dine styrker matcher den kontekst, du skal arbejde i, her hos os. Du skulle helst gå hjem med armene over hovedet.

Kan du genkende dig selv i opslaget? Så ser vi frem til at høre fra dig!

 

Spørgsmål
Har du nogle spørgsmål, så kontakt venligst:

Camilla B. Madsen

Recruitment Coordinator

TalentX

Tlf: +45 92 90 01 08 og tast 1 for rekruttering.

Mail: camilla@talentx.dk

 

Ansøg via LinkedIn eller talentx.dk/stillingsopslag

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

TalentX ApS, Niels Jernes Vej, 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7bbb404d-0c1d-4183-8bd3-5ed98f646e59

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet