Driftsansvarlig til ”Indsamling og Transport Syd” i Nordværk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at deltage i styringen og sikre en effektiv drift i et dynamisk miljø? Nordværk søger en driftsansvarlig til en nyoprettet stilling.
Hvis du er struktureret og har en skarp koordineringsevne, så er dette din chance.

Jobbet

Som driftsansvarlig i Indsamling og Transport vil du få ansvaret for den daglige koordinering af transportopgaver i samarbejde med teamet og driftskoordinatoren for bemanding. Teamet består af kranchauffører, der tømmer kuber, vippecontainere, delvis- og fuldt nedgravede containere, samt kroghejschauffører, der tømmer storcontainere hos erhvervskunder samt på genbrugspladser.

Herudover vil du få ansvaret for lagerstyring af vores materiel, planlægning af årligt eftersyn samt koordinering af løbende vedligehold eller udskiftning.


Opgaver

  • Daglig planlægning og koordinering:
Sikre optimal bemanding og disponering af vores køretøjer i teamet

  • Logistik og transport
Koordinering af lagerstyring og vedligehold af materiel i samarbejde med vedligeholdelsestekniker

  • Assisterende funktion til afdelingsleder:
Udarbejde procedurebeskrivelser, deltagelse og support på møder mm.

  • Ingen personaleansvar – men ansvar for daglig drift
Profil

Vi søger en person, der er struktureret, og som trives med at arbejde selvstændigt. Du er i stand til at koordinere komplekse opgaver og håndtere udfordringer med en professionel attitude.

Stressede situationer afskrækker dig ikke, og du kan træffe hurtige beslutninger med ro og overblik.


Personlige kvalifikationer

  • Evner at skabe et positivt arbejdsmiljø gennem effektiv kommunikation og samarbejde
  • Evner at være empatisk og udvise forståelse
  • Evner at være en teamspiller og samarbejde tæt med dine kolleger
  • Evner at være proaktiv og i stand til at træffe beslutninger under pres
  • Evner at være fleksibel og villig til at påtage dig ansvar
  • Evner at arbejde effektivt og håndtere deadlines
Faglige kvalifikationer

  • Har erfaring inden for driftsplanlægning og logistik
  • Har gode IT-kompetencer og kendskab til Office 365
  • Har kørekort - Kategori B
Løn og ansættelsesvilkår

Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst
Arbejdstiden er 37 timer om ugen – arbejdstiden kan variere

Arbejdspladsen er Over Bækken 2, 9000 Aalborg


Ansættelse: 1. maj 2024 eller efter aftale

Ansøgningsfrist: 10. marts 2024

1. samtale afholdes fredag den 15. marts – evt. 2. samtale afholdes mandag den 18. marts



Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder Chenet Jensen på telefon 2520 4948 eller mail. chj@nordvaerk.dk





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nordværk I/S, Aalborg, Troensevej , 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994934

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet