BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en indkøbsmæssig baggrund og/eller erfaring med contract management og kunne du tænke dig, at blive en del af Region Nordjyllands Operationelle Indkøbskontor? Så er det måske dig vi søger til en spændende og ansvarsfuld stilling som Contract Manager.
Operationelt Indkøb er en del af Center for Administration, som varetager Region Nordjyllands vigtige økonomi- og administrative driftsopgaver. Vi har et stort fokus på realisering og dokumentation af besparelser, samt kvalitet- og brugertilfredshed i forhold til vores arbejde. Hele afdelingen er i en løbende udvikling omkring optimering og rationalisering af arbejdsprocesser og arbejdsopgaver.
Operationelt Indkøb består af 5 teams.
Du vil blive en del af et team, som består af 3 andre Contract Managere.
Kontoret består derudover af yderlige 4 teams og af hovedopgaver kan nævnes: Team Indkøbsdrift varetager den daglige drift af det operationelle indkøb. Team Indkøbsadministration sørger for driften af vores indkøbssystem samt for betaling af fakturaer. Team Controller varetager implementering og synliggørelse af aftaler i regionens indkøbssystem. Team Hjemmepatienter håndterer en bred vifte af opgaver omkring patienter, der får behandling i eget hjem.
Region Nordjylland har en indkøbsvolumen på ca.kr. 1,6 milliard årligt, hvoraf ca. kr. 950 millioner indkøbes via Regionens indkøbssystem.
Dette dækker over en bred vifte af produkter, som omhandler alt fra kontorartikler til pacemakere.
Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i:
- Som Contract Manager indgår du i et team, som har ansvar for styring og drift af vores udbuds- og prisaftaler
- Du deltager i udbudsprocessen sammen med Category Managers fra Strategisk Indkøb og har en tæt sparring og dialog, omkring de kategorier du bliver ansvarlig for
- Vedligeholde/overvåge varestamdata i samarbejde med vores indkøbscontrollere
- Ansvar for formidling til hospitalerne ved sortimentsændringer
- Løbende dialog og opfølgning med vores leverandører omkring kontrakter, kommercielle forhold og leverandør performance, herunder med fokus på forsyningssikkerhed
- Håndterer produktforespørgsler fra vores hospitaler
- Ansvarlig for erstatningsvarekøb i.h.t. gældende kontrakt, i tæt samarbejde med vores kliniske personale
- Forhandling og indgåelse af prisaftaler
Vores forventninger til dig:
Vi lægger vægt på din gennemslagskraft og evne til at lære nyt, mere end din uddannelsesmæssige
baggrund.
Da der er tale om en stilling med en bred kontaktflade både internt og eksternt, forventes det, at du som
person er udadvendt, god til at kommunikere og i stand til, at gøre din indflydelse gældende overfor forskellige faggrupper.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Har lyst til at tilegne dig viden indenfor produkter til sundhedsvæsenet
- Har dataforståelse og sans for at arbejde med store datamængder
- Kan arbejde struktureret, både selvstændigt og som en del af et team
- Er serviceminded og kan sætte dig ind i vores brugeres hverdag og evner den gode dialog
- Har et højt energi- og ambitionsniveau
- Evner at planlægge og strukturere dine opgaver hensigtsmæssigt, samt bevare overblikket og være proaktiv, også i pressede situationer
- Kan stå på mål for egne beslutninger
- Er i besiddelse af godt humør
- Har lyst til og mod på, at arbejde i et uhøjtideligt miljø
Vi er en arbejdsplads, hvor vidensdeling og sparring er en naturlig del af hverdagen, og du vil møde
engagerede kollegaer, der hver dag arbejder for at sikre de mest optimale løsninger, til gavn for vores sundhedsvæsen.
Løn og ansættelsesforhold
Der er tale om en HK-assistentstilling. Lønniveauet fastsættes dog endeligt iht. gældende aftale med forhandlingsberettiget organisation
Arbejdsstedet er Regionshuset, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Øst
Ansættelse vil ske senest 01.03.2024, eller snarest muligt
Kontaktoplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Fagligkoordinator Preben Engberg, tlf. 23 88 43 69 eller
Indkøbsdriftschef Christian Kuno Pedersen, tlf. 29 24 44 54
Læs mere om Center for Administration her:
https://rn.dk/om-region-nordjylland/organisation/center-for-administration
Ansøgningen
Sidste ansøgningsfrist er den 18.01.2024
Indkaldelse til samtale forventes at ske i uge 3 og ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 4
Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Nordjylland, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Øst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965230