BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!
Vores forventninger til dig
I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Din primære opgave som butikschef er at skabe et team af kunde- og salgsorienterede medarbejdere, at løfte salget, skabe en god stemning for kunderne og sikre en altid flot og indbydende butik.
Du skal trives med uforudsete udfordringer og brænde for at løbe en ekstra mil når der er behov for det, altså være den der har førertrøjen på således det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken – vi vil have det morsomt og lønsomt.
Ansvarlig for butikkens drift
Du har i tæt samarbejde med Købmanden, ansvaret for butikken og den daglige drift, herunder:
• Bemandingsplanlægning og indberetning af løn
• Personaleledelse
• Overordnet sikre overholdelse af retningslinjer
• Opnå de daglige og månedlige salgstal og budgetter
• Udarbejde salgskonkurrencer for medarbejderne
• Indgå i den daglige vagtplan
• Bestilling af varer
• Tilberedning af mad
• Varemodtagelse og opfyldning af varer
• Afholde status med fokus på optimering af svindresultater
• Diverse ad hoc i en dynamisk hverdag
Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder dig gode ansættelsesvilkår, lønpakke efter aftale og individuelle kvalifikationer, samt mulighed for at deltage i lederudviklingsaktiviteter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
7-Eleven, Jomfru Ane Gade, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: 711dk033@7-eleven.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5646665