BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af vores team, der arbejder tæt sammen med interne og eksterne interessenter? Vil du have stor indflydelse på udvikling og implementering af arbejdsgange og processer? Så er det måske dig, vi søger.
Vi har travlt og udvider teamet med flere kolleger. Er du analytisk skarp, og har du erfaring med den forretningsvendte del af IT-understøttelse, kan du blive en del af teamet i kontoret Forretning og Data i Motorstyrelsen.
Du kommer til at levere løsninger både på det strategiske og det operationelle niveau. Teamet støtter den fortsatte digitale udvikling og drift af Motorstyrelsen og vores enheder.
Du kommer blandt andet til at arbejde med:
- forretningsudvikling samt implementering og vedligeholdelse af processer, hvor du kommer til at være bindeleddet mellem forretning og it
- koordinering af den løbende IT-understøttelse i samarbejde med Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
- understøtte styrelsen i en mere datadrevet retning.
Vi tilbyder et job i Motorstyrelsen, som er en relativ ung organisation, der fortsat er under løbende udvikling. Du får mulighed for at påvirke styrelsens løsninger, ligesom du bliver en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling prioriteres højt.
Vi praktiserer ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne: udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde. Vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for disse værdier.
Stærke faglige kompetencer med en helhedsorienteret tilgang
Kan du byde ind på flere af følgende emner, har du en god chance for at blive den kollega, vi leder efter:
- Koordinering af lovimplementering samt øvrig forretningsudvikling, herunder særligt at kunne omsætte lovtekst til forretningsbehov og velfungerende procesændringer og IT-systemændringer
- Kravspecificering, prioritering og koordinering af ”end to end”-systemændringer og tilpasning af vores eksisterende IT-løsninger
- Test og kvalitetssikring af IT-leverancer
- Løbende opfølgning på og kvalitetssikring af data
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelsesbaggrund, og at du har stærke kompetencer inden for analyse, kommunikation og procesarbejde.
Du er i stand til at tænke helhedsorienteret og sætter kunden i fokus. Din arbejdsstil er kendetegnet ved at være detaljeorienteret og struktureret, og du er analytisk i din tilgang til problemløsning. Ligesom du er parat til at tage ansvar og træffe væsentlige beslutninger.
Du håndterer selvstændigt dine opgaver og formår samtidigt at indgå i et teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af videndeling og sparring med dine kolleger. Du er serviceminded og har en kundeorienteret tilgang i din opgaveløsning.
Det er desuden vigtigt, at du trives med at have mange bolde i luften i perioder med travlhed.
Dit nye team
Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du er omgivet af gode kolleger, som løfter i flok. Vi har gode muligheder for faglig og karrieremæssig udvikling, gode ansættelsesvilkår, fleksible arbejdstider, og du får et job, der giver mening. fordi vores indsats er med til at finansiere den offentlige sektor. Dermed er du en del af en vigtig, politisk prioriteret opgave og du får mulighed for at tage ansvar, lære en masse og gøre en forskel.
Vi sætter pris på at have et godt miljø – både fagligt og socialt. Vi har travlt, men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send os din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”Søg stillingen” senest 22. oktober 2023.
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen, opgaver og organisationen hos kontorchef Morten Strandberg på tlf. 72 37 34 12.
Vi forventer at afholde samtaler den 30. oktober 2023. Der kan blive tale om yderligere en samtale, hvori indgår personanalyse, logiktest eller en case.
Forud for ansættelse indhenter vi referencer og straffeattest.
Tiltrædelse 1. januar 2024 eller efter aftale.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads, Lauritzens Plads, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921469