Bogholder/kundekonsulent med styr på rejseafregninger og kundeservice søges til ZeBon i Aalborg Øst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en haj til bogføring af rejseafregninger (med alt hvad dette indebærer) – men er du måske havnet i en situation, hvor du ønsker mere kontakt med kunder og andre eksterne samarbejdspartnere i løbet af arbejdsdagen – vil dette job med garanti være noget for dig.

Vi søger en serviceminded og dygtig bogholder/kundekonsulent til at servicere og hjælpe vores kunder; primært over telefon, på Teams og support via e-mail.

Jobbet

Du vil komme til at indgå i et team af dygtige medarbejdere og servicere i forhold til blandt andet implementering af nye kunder, indkomne supportopgaver fra eksisterende kunder samt generel problemafhjælpning.

Du vil fortrinsvis have kontakt med ”superbrugere” hos vores kunder. Disse superbrugere vil typisk være at finde i kundernes økonomiafdelinger og have varierende ønsker til, hvordan vores løsninger kan sættes op, så det letter arbejdsgangene både administrativt og hos den almene bruger mest muligt.

Jobbet er med udgangspunkt på vores lokation i Aalborg Øst.

Kvalifikationer

  • Du er serviceminded, kan sætte kunden i fokus og yde god support vedr. både store og små opgaver.
  • Du kan håndtere mange bolde i luften på samme tid.
  • Du har kendskab til bogføring og økonomistyring.
  • Du har kendskab til/indblik i forskellige økonomi- og ERP-systemer (så som Navision, e-conomic, Uniconta, SAP eller lignende).
  • Du kan kommunikere klart i tale og på skrift på både dansk og engelsk.

OBS!

  • Erfaring med bogføring af rejseafregninger og kreditkorttransaktioner er et krav.
  • Kendskab til lønsystemer, beregning af kørsels- og diætgodtgørelser samt indberetninger til SKAT/e-indkomst er et stort plus.
  • Kendskab til vores produkter (primært vores rejseafregning zExpense, men også vores fakturamodul zInvoice og vores tidsregistreringsmodul zTime) fra tidligere arbejdsplads vil ligeledes også være et stort plus.

Vi tilbyder

Et sjovt, travlt og varierende job i en innovativ virksomhed i vækst. Vi tilbyder en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. 37 timers arbejdsuge som ligger fast mandag til torsdag 8-16 og fredag 8-15:30.

Kort om ZeBon

ZeBon er en 100% danskejet virksomhed, der beskæftiger sig med IT-løsninger, der optimerer og effektiviserer processer og arbejdsgange i alle typer og størrelser af virksomheder.

Med fokus på håndtering af udlægs- og rejseafregninger har vi udviklet løsningen zExpense (se evt. www.zebon.dk), der håndterer alle arbejdsgange omkring styring af udlæg, kreditkorttransaktioner, forskud, kørsels- og diætafregninger. Senere er særskilte moduler til styring af fakturaer og tidsregistreringer blevet tilføjet.

Vi er en ambitiøs virksomhed, der brænder for at udvikle markedets mest brugervenlige løsninger og yde vores kunder optimal service. Vi er bosiddende på kontorer i Aalborg og Hellebæk.

Interesseret?

Vil du vide mere om jobbet, så ring eller skriv til Nicolaj Bertelsen på 72441195; e-mail: job@zebon.dk

Send din ansøgning og dit CV til: job@zebon.dk. Vi modtager gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi afholder ansættelsessamtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ZEBON APS, Niels Jernes Vej, 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6118667

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet